Stort pepperkakehjerte Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 når jeg hoster. Ikke så mye, men nok til at det føles vått og jeg må skifte truse og vaske meg litt. Det har kommet plutselig, nå som jeg er forkjølet og hoster ganske mye. Hva i all verden kan jeg gjøre? Deppa!
~sjiraff~ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Knip knip knip!! Høyst sannsynelig er det bare slapp muskelatur etter graviditet og fødsel.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 samme skjedde søsteren min. det var blærekatar og gikk bort med penselin
Stort pepperkakehjerte Skrevet 20. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2009 Ja, men jeg har alltid knipet....litt innimellom jevnlig. Har jo født noen barn så skjønner det er derfor, men nå er det e god stund siden siste fødsel, så rart det skulle komme nå... Men kan jeg bli helt bra igjen tro, bare ved å knipe. Sjekket istad, og klarer ikke stoppe urinstrålen når jeg tisser på do.
Stort pepperkakehjerte Skrevet 20. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2009 Blærekatarr ja.....Har egentlig ingen symptomer på det.... Men kan jo sjekke det ut...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Nå som jeg er gravid har jeg merket dette. :/ Så jeg kniiiiper til den store gullmedaljen. Ville tatt en tur til lege for å utelukke sykdommer, for så å høre om han har andre alternativm, og i tillegg kniiiiipe. Er litt kjedelig å måtte begynne med Tena Lady nå. Jeg satser på at mine problemer går over etter graviditeten, siden det kom nå. =) Lykke til!
Stort pepperkakehjerte Skrevet 20. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2009 Ja,jeg tror faktisk jeg skal bestille en legetime. Men kanskje det beste er å gå til en gynekolog? Tror jeg hører med fruene på legesenteret jeg. Innbiller meg at en gynekolog er en "ritktigere" instans. Kanskje livmoren synker nedover? Vræææl..... For da kan man vel få problemer med urinlekkasje tror jeg? Vet ikke om jeg tør å google dette engang. Vålerenga12&Daniel+BIM: 20.04, sannsynlig går det over etter graviditeten ja. Sikkert presset nedentil som utløser det hos deg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Gynekolog er kanskje bedre, ved nærmere ettertanke ) Jeg vil ikke si hverken fra eller til, det beste er å snakke med lege/gynekolog - slik at man ikke finner ut masse ting som "kan" feile en og bli på tuppa pga det. Dette går så bra så! ) Lykke til og klem
Stort pepperkakehjerte Skrevet 20. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2009 Takk Vålerenga12&Daniel+BIM: 20.04! Men snufs sier jeg allikevel..... Skal bestille time hos gyn jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå