mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Er 17+8 idag og har kjent liv vær dag i snart to uker nå, og har hatt en del kynnere. Jeg vet det enda er tidlig i svangerskapet, men jeg bekymrer meg nå som jeg plutselig ikke har kjent liv på to dager. Og har ingen kynnere heller.. Er foresten andre gangs.. Noen andre som har opplevd lignende?
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2009 Skulle selvfølgelig stå 17+6.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Det er ikke før i uke 25 at du skal forvente å kjenne liv hver eneste dag!! Babyen din beveger seg sikkert kjempemasse, men det er ikke sikkert at den sparker så hardt og du vil da ikke kjenne det. Babyen kan også ha snudd seg og sparker mot ryggen din. Det vil du heller ikke kjenne! Kynnere hadde jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt! Jeg er nå i uke 26 og har fremdeles ikke kjent en eneste en!
gmfosse Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Hei! Jeg er førstegangs, og har kjent liv så og si hver dag siden uke 16. Men i uke 17/18 var det et par dager da jeg ikke kjente noen ting og ble (som deg) litt bekymret. Men etter et par dager kjente jeg sparkene godt igjen og har kjent de hver dag siden
*SMASK* Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hei, tror du kan ta det med ro foreløpig. Jeg rakk akkurat å bli passe bekymret da mine "bevegelser" forsvant noen dager. Var på nippe til å ringe, men så plutselig var "livet" tilbake igjen. Men- bedre å ta en sjekk for mye enn for lite -om ikke annet så for sjelefredens skyld. Viktig den også! Stresser det deg -så be om en sjekk
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg er i uke 25 idag og har kjent liv hver eneste dag siden uke 10-11...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Har også hatt kynnere hver eneste dag siden uke 15, det hadde jeg også med nr 2 & 3
FrkMercedes Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Jeg er andregangs og har hatt d slik begge gangene. er 18+0 idag og hadde noen dager forrige uke som jeg ikkje kjente noen ting. men plutselig var der spark igjen:) Var akkurat likedan i første svangerskapet men da visste jeg jo ikke va jeg kunne forvente, så ringte å fikk komme til kontroll hvor det viste seg at alt var bra. Var veldig rolig da det skjedde denne gangen fordi jeg har opplevd det før:) Håper alt er bra hos deg. Er du bekymret så få en sjekk:)
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2009 Tusen takk for alle svar. Kjente mye liv tidlig forrige gang også, men da kjente jeg det vær dag fram til førdselen.. Men godt å høre at jeg ikke har noe å bekymre meg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå