Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Det nærmer seg fødsel for meg. Har hatt et fint svangerskap men nå kommer alle bekymringene jeg har vært spart for tidligere. Jeg håper så indelig den lille er frisk. Jeg har fått det for meg at h*n har downs eller andre kromosomfeil eller at det er noe annet galt. Klarer ikke å glede meg lengre. Er jeg helt på jordet? Andre som har slike tanker? Jordmor sier det er normalt mot slutten. En slags forsvarsmekanisme antakeligvis.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jordmoren din har helt rett; det er normalt mot slutten (og tidligere i svangerskapet også). Jeg har hatt det slik i mine 4 svangerskap, men har født friske unger likevel.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg tror det er helt normalt å tenke på slike ting. 1.trimester var en pine for meg, så for meg at spiren var syk, ikke-eksisterende, feil på organer osv.. Tilslutt var jeg på privat ul, har jo sett at alt er bra, men tankene var der fortsatt, så jeg bestemte meg for å ikke bekymre meg. Var ikke lett i starten, men man må bare! Man skal jo nyte tiden og gripe dagen. Ikke tenke på alt som kan skje, da blir man gal!
Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Tenker noen ganger på det, ja. Men jeg forsøker å la være og ikke bekymre meg unødvendig. Man er rett og slett, for egen helse, nødt til å være positiv og tenke gode tanker. Og så tenker jeg at det går bra uansett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå