Msk87 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Har termin 18. februar, er i uke 28.. Jeg har akkurat under 3 måneder igjen, of har forstått det slik at jeg er i tredje trimester... men så ser jeg her inne på forskjellige steder at det kan være at jeg fortsatt er i andre. ? haha. totalt forvirret
Msk87 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2009 æsjh faen å jeg va skikkelig optmimist der!! jeg forstår ikke det mattestykket.. jeg har jo under 3 mnd igjen men alikevell ikke i 3.trimester.. ! jaja. på tirsdag! da skjer det:) kjenner meg fødeklar nå, vil helst klare å gå normalt igjen NÅ med en gang!
ayaah Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Det er noe "rart" med den inndelingen her på barnimagen. Man er liksom 12 uker i første trimester, 16 uker i andre og 12 uker i tredje! Jeg tenkte meg ihvertfall i tredje trimester litt før! Og det kan du også om du har lyst :-)
Msk87 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2009 ja da gjør jeg det det er jo tross alt under 3 måneder til termin nå :) synes jeg fortjener det etter en slik karusell tur jeg har hatt fram til nå !!
miemamma Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Hei:-) Jeg har termin samme dag som deg:-) Jeg er inne her å leser litt, men jeg/vi er fortsatt i 2. trimester. Er 27+3, og for oss starter 3. trimester når vi er 28+1, så vi må nok vente noen dager til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå