ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Noen som har erfaring med dette trekket til sportsdelen på emmaljunga duio edge? Synes dette ser supert ut.. http://www.lilleprinsen.no/product/453917/Teutonia_Regntrekk-allv%E6rstrekk.html
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 vi har dette trekket, men bruker foreløpig bare bagen til emmaljunga, har ikke sportsdelen i hus akkurat nå (ligger hos mine foreldre, siden vi ikke har så stor lagringkapasitet i leiligheten) men må bare si at trekket er helt supert, bor i bergen og her regner det myyye og nå kan vi gå på tur i allslags vær, og ikke blåser det noe særlig kald luft inn til lillegutt heller regner med at trekket passer til sportsdelen også.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Takk for svar! Regner nok med at det passer ja, for sportsdelen er ikke så mye lengre enn bagen akkurat. Hvor kjøpte du ditt?? Jeg har vært treg med å finne meg et annet trekk, men har ikke hatt bruk for annet trekk i sommer fordi vi satte vogna i hagen under parasollen. Nå har vi imidlertid ryddet bort hagemøblementet for vinteren, men her regner det jo i stedet for snør, så da ble jeg plutselig avhengig av et tett regntrekk likevel...
venter odelsgutt i august Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg var å så på et slikt regntrekk og det virket supert, passet i alle fall veldig fint til min Emmaljunga City Cross bag, har ikke prøvd det til sportsdelen. Men jeg ble advart litt om dette trekket. Dette trekket tåler ikke kuldegrader, den litt stive plasten sprekker. Hvis du bor et sted som har lite vinter så kan dette blir veldig bra, men bor du et sted der kulda kommer snikende i disse tider så ville jeg sjekket litt om dette stemmer. Litt surt å bruke så mye penger på et regntrekk og så blir det ødelagt av litt vinter!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2009 Tror du den sprekker hvis den ikke er våt, eller vil den sprekke uansett i kulde? Her kan det bli kaldt om vinteren, og da kan jo ikke Lillegutt ligge ute uansett. Det jeg tenker på er når det er mildere enn 10 minus, og det snør "tørr" snø. Da er det jo kjekt å legge over et regntrekk, og den skjermen vil da beskytte Lillegutt i å få snø inn i vogna. Tenkte kanskje at det ville holde bedre hvis trekket forblir tørt? Eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå