Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hei. Mine jenter på 4 og 6 år ønsker seg kalender med ting i. Noen som da vet hva alternativet er? (ikke lage selv).
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Så en på Europris. Småjentestæsj som var i lukene. Spenner, lipgloss og mer. Så ikke så veldig nøye etter. Ellers har du legokalender på sprell.no
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Her ble det Littlest Pet Shop-kalenderen. Jenta er fornøyd og jeg er fornøyd som slipper å pakke inn ørti-børt pakker.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 I fjor var det Polly Pocket forresten. Jentene dine har sikkert preferanser vil jeg tro?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Har også brukt Prinsesse-kalenderen, den er det massevis av smykker, ringer, armbånd etc i. Har ikke sett den i år, men den finnes nok.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Takk for svar Får ta de med på butikken tenker jeg så de får plukke ut. I år var det 10-kroners sjokolade kalender, så kan vel bruke litt mer penger på en kalender i år.hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå