Gå til innhold

Mistet sexlyst etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er 10 måneder og jeg kjenner at jeg ikke har den samme sexlysten jeg hadde før lenger.. Er så trist! Noen ganger når mannen min tar på meg, og hinter til at vi skal ha sex, blir jeg kvalm, og skyver han bort. Jeg viser ikke at jeg blir kvalm, men sier at jeg ikke har lyst osv. Er så FÆLT! Når vi først har sex, er det jo helt fantastisk, så det er ikke det at sexen ikke er god, men har liksom så sjelden lyst..:/

Vi har datteren på vårt rom fortsatt, i og med at vi kun har et soverom foreløpig, så sex i senga kommer ikke på tale, iallefall ikke om kvelden, så vi blir nødt å ha sex andre steder. På badet og på sofaen feks. Kan jo være det er det som er grunnen? At jeg ikke føler meg så avslappet som jeg ville gjort i en seng? Jeg liker å ha sex andre steder enn senga altså, men nå er det liksom sånn at vi ikke KAN, så da savner jeg det veldig tror jeg..

Irh, noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har det også sånn. Tror det har noe å gjøre med at jeg får så mye kroppskontakt gjennom ammingen at når babyen sover vil jeg ha kroppen min for meg selv, hvis du skjønner. Orker ikke engang ha katten på fanget...

For meg har det gått over når jeg har fått mensen tilbake igjen ved tidligere barn (sammenfallende med at ammingen har blitt redusert til 1-2 ganger i døgnet). Det er håp!

Skrevet

Men jeg ammer ikke heller liksom. Sluttet tidlig pga store problemer med ammingen.. Jeg elsker mannen min over alt, så det har ikke noe med at jeg ikke er tiltrukket av han lenger heller. Er liksom bare lysta som har forsvunnet, og det irriterer meg så grenseløst. Skulle gjerne hatt sex både titt og ofte, men en kan liksom ikke ha sex om man ikke er så lysten på det, hehe.. Argh.. Jaja, får håpe det går seg til, iallefall når datteren vår får seg eget rom om noen måneder...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...