Romeren Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Bare nysgjerrig på hvordan det gikk på overtidskontrollene deres i dag? (Har spurt deg om det i et annet innlegg her inne ♪ ♫ ♥ ♫ ♪, men fant ut at det er enklere lage et eget nytt innlegg )
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Babyen har visst optimale forhold i magen min, så de ville ikke sette igang fødselen i helga. Jeg møtte en flott lege som tok en grundig UL på meg - sjekken navlestreng, fostervann, spark m.m. Hun sjekket også livmortappen, og sa at jeg ikke var "moden". Jeg var jo selvfølgelig overbevist om at jeg skulle ha en baby i armene før "Nytt på nytt" i kveld, men neida... På mandag skal jeg få satt inn en ballong foran hodet til babyen for å hjelpe til med modning. På tirsdag skal jeg legges inn, og da vil jeg få modningstabletter hvis det ikke er noen fremgang før det. De vil da ikke sende meg hjem før lillegutt er ute. Hun anbefalte sex i helga, og det skal det bli mye av! Jeg føler at jeg bare ligger der med ryggen til som en tung saccosekk, men samboeren min hjelper gjerne til. Hehe! Dette skal jo liksom hjelpe til med modningen, men jeg er ikke helt overbevist om at det virker for meg... Har sendt ungene avgårde på hytta med foreldrene mine, for jeg regnet jo med at noe skulle skje i helga... Ungene har det topp, og vi har barnefri, så da er det bare å vente - ting kan jo fortsatt skje i helga, da! Hva med deg, "Romeren er fødeklar hun også"? Hvordan gikk kontrollen i dag? Moden? Blir det fødsel snart?
abella Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Hadde trodd det skulle være litt fremgang siden forrige sjekk, men neida. Ikke moden i det hele tatt... Har time for igangsetting på mandag, vil da være 14 dager over termin. Her også går det i sex for å prøve å få til noe :-) Men ser ikke ut som det funker for meg. (og lysten er absolutt ikke på topp...) Har vært mest redd for at ungen skal bli for stor, men legen mente småen lå på rundt 3,5 kg, så jeg prøver å slå meg til ro med det. Var i utgangspunktet litt nervøs for igangsetting, men har forsøkt å lese mer om det og slå meg til ro med at det må bli sånn. Har jo hørt at det både blir en tøffere fødsel og at faren for komplikasjoner og hastekeisersnitt kan øke. Men har vel ikke akkurat noe valg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå