Gå til innhold

når kjøpte dere vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kribler i fingrene med er bar 17 uker, har ikke vert på ul enda, og føler det er litt tidlig ja..hehe..

men når begynte dere å kjøpe andre ting da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte vogn to dager før termin. Resten arvet jeg og lånte av venner. Kjøpte litt klær. Brukte kanskje en tusenlapp, rundt regnet

Skrevet

Skjønner du gleder deg! Vi kjøpte de første plaggene etter første ul, resten kjøpte vi fra uke 30 til 36. Syntes det var greit å ha det på plass i god tid før termin.

Skrevet

Jeg begynte å kjøpe noen få klesplagg og strikket klær fra ca. 1,5 år FØR vi begynte å prøve å bli gravid.

Vognen kjøpte jeg da jeg var 19 uker på vei.

Skrevet

Er i uke 24. Forstår det slik at vogn må bestilles fra butikken, og at det kan ta tid. Vogna skal ikke være for tung, og den skal heller ikke være for lett... Kinkig. Men de fleste barnefamilier har gjerne flere vogner som de bruker om hverandre.

Skrevet

Vi kjøpte vogna da jeg var 4 mnd på vei ca..hehe. Vi klarte ikke å holde oss lenger! Vi måtte vente 5 uker på vogna før vi fikk den, og jeg syntes det gikk så seeent:P Snakk om å være utålmodig ja!hehe :) Ellers kjøpte vi litt småting til den lille i ny og ne etter vi fikk vite jeg var gravid :)

Skrevet

Jeg er 16uker på vei, og det kløøøør etter å handle ting.. :)

Har ikke kjøpt annet en strikketing (til oldeforeldre som gjerne ville starte å strikke nå.. Det var i uke 8)

Skal kjøpe litt bodyer og småting fremover.. Rett å slett fordi at det er koselig.. :)

Vogn og seng skal vi kjøpe i januar når det er salg.. :) Bilsete får vi så det trenger vi ikke å tenke på..

Har vært på ul, og har lyst å kjøpe småting.. Store ting orker jeg ikke å tenke på enda, tar jo en del plass..

Skrevet

Da jeg var 22uker på vei.

Fant en butikk som hadde salg og solgte simo for en billig penge.

Da var det bare å trå til! =)

Skrevet

kjøpte og betalte vogn samme deag som 3d-ultralyden:) var vgel i uke 28, men måtte vente 2 uker på å få vogna, da det var bestillingstid.. så vi hentet den i uke 30:)

kjøpte første nøytraleklærne etter ordinærul i uke 18.. og etter at vi fikk vite det ble jente i uke 25, har vi handla litt nå og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...