Gå til innhold

Må bare klage over uflaksen min i dag...


vann123

Anbefalte innlegg

Har bekkenløsning og skal trene to ganger i uken med fysioterapeut. Gjør ellers nesten alt riktig, har samlete ben inn og ut av bil, hviler masse, har kuttet ut husarbeid, og det har virket - jeg har vært "stabil" i bekkenløsningen nå i flere uker! Så kommer jeg på jobb i dag, går opp trappen, er to meter fra døren, der er det plutselig en vanndam oppå gulvbelegget, som jeg ikke ser, så jeg tråkker i den, og ene foten sklir laaaangt foran den andre.

 

Jeg trodde jeg revnet i to. Det gjorde så SINNSYKT vondt. Karret meg de siste metrene inn på kontoret, satte meg ned, og kjente at tårene bare presset på, det gjorde så VONDT. Fikk satt fra meg PC og veske og stavret meg inn på toalettet der tårene bare sprutet, både fordi det gjorde vondt og også fordi jeg syntes ganske synd på meg selv... Fikk klasket litt kaldt vann i ansiktet og stavret tilbake på plassen min, og gjennomførte nesten en full arbeidsdag, utrolig vondt hele dagen, og veldig usikker på om jeg kom til å klare å kjøre hjem igjen. Har heldigvis snille kollegaer som hentet lunsj til meg, så jeg slapp å gå opp to etasjer til kantinen, og vi har en fitnessball som jeg prøvde å sitte litt på også, men jeg ble bare verre utover dagen.

 

Da jeg skulle hjem klarte jeg å kjøre et stykke, helt til der mannen jobber, så parkerte jeg bilen der og satt på med ham resten av veien hjem, og nå kan jeg se frem til en lang helg i horisontalen... Bare håper at dette roer seg når jeg slapper av i helgen, for slik det er nå så kan jeg ikke gjøre NOE, bare ligge, og det er som kjent dritkjedelig.

 

Tips for hvordan jeg kan få dette til å bli bra igjen mottas med takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, jeg føler virkelig med deg. Det er skikkelig kjipt å sitte på kontoret en hel dag når du helst har lyst til å allerede ha kommet hjem. Jeg håper du klarer å slappe av i helgen, men også kanskje prøve noen øvelser for å strekke og avlaste ryggen litt på ulike steder? Jeg synes det hjelper litt når jeg har vondt i ryggen, men nå har jeg ikke bekkenløsning da, så jeg vet ikke om dette er bare er tortur for deg.

 

Sliter selv med urinveisinfeksjon i dag, det er tredje gangen den kommer tilbake dette svangerskapet. Arg...Jeg er lei av å måtte på do hele tiden, for så å drikke alt jeg kan bare for å ha noe å tisse ut igjen. Phjuu, der fikk jeg også ut litt frustrasjon :-)

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...