Lene~mor til tre Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Nei ikke hvis dem har noe fra før som vi kan bruke, jenta mi fikk ny kjole nå siden den forrige kjolen er for liten og den har hun brukt nå i to år. Gutten min skal ha på dressen sin som jeg kjøpte til han ifjor.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Nei. men kjøpe noe nytt litt tøft til gutten og søtt til jenta, noen som brukes i jula og nyttårs helga
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 JA!!!!! Eller he he nei, men har kjøpt idag til storesøster =) Tok barna med til Kvadrat. Storesøster og jeg trålte butikkene for fine kjoler. Ikke plent en julekjole, men en fin kjole. Til slutt på h&m fant vi en knallfin svart (faktisk "hello kitty") med silke og slik slør under som gjør at skjørtet står litt ut. Den var så nydelig og hun likte den selv også. Helt utrolig siden hun er mer en guttejente. Vi kjøpte sko til, bolero og en fin (og knalldyr) strømpebukse til =) Lillebror kan bruke dressen fra ifjor om den passer, trenger vel en ny vest.
Jojo x3 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøper også som regel noe av det nytt. Som regel har de vokst fra det de har brukt til nå som pentøy eller det de brukte ifjor. Liker at alle er pent kledd på julaften.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Jepp, men det er jo fordi hun er bare 2 år, og har vokst ifra den hun hadde i fjor Hun er ikke noe pyntejente, så hun har ikke mange kjolene, og ingen som passer akkurat nå. Så i år ble det en rød nyyyyyydelig kjole med tyll og pynt på. Er helt sjokka over at hun ville ha den på seg!
Ranveig R Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Mamma kjøpte "julekjole" til lille i forrige veke, ho har vokst ut av penkjolane sine. Eldste har både svart bukse, kvite skjorter + eit par slips, så han treng ikkje noko nytt til julefeiringa.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Hvis jeg har fin klær til å bruke i jula gjør jeg ikke det. Men som regel har de vokst så mye hvert år at jeg må ha nye til dem. I år har alle tre fått nye. Gleder meg til å kle dem til jul, da jeg er veldig fornøyd selv med klærne de har fått.
mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 vist de har noe de kan bruke prøver jeg at de bruker det, men er jo så mye fint og fristende i butikkene så spørs om det ikke blir noe nytt i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå