tante grusom master of law Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ja, han gjorde det. Men det ble jo endel søl også da han noen ganger ble litt ivrig.
Ksenia & Anjem Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Ja det er det jeg lurte på..hehe derfor bruker han avent kopp...
Tante Bassa Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Knotten drukner nesten når han prøver å drikke av kopp uten lokk ;-) Han klare ikke å helle forsiktig på koppen, så mye av drikka havner i nesa.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Ja, hun gjør det. Er 15 mnd. Det blir litt søl og når hun er ikke er tørst mer pleier hun å sette koppen på hodet, uansett om det er noe i det eller ei....men, litt søl må man regne med uansett. Sitter hun ved bordet så får hun kopp, er det vanlig tørstedrikk får hun tutekopp.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Minstemann på 15 mnd drikker alene av vanlig glass når vi sitter til bords og spiser. Søler veldig lite. Ellers har han en Avent kopp med lokk til vann til resten av tiden.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Ja, kuttet ut tutkoppen helt når hun var 16-17 mnd. Er nå 20 mnd og drikker bare av vanlig kopp uten lokk og små glass.
lille sprelle Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 jada - har gjort det lenge. Sjelden eller aldri søl i starten ble det litt. Valgte å bruke gjennomsiktige plastglass for å kunne hjelpe til litt i starten uten å "drukne" henne, samt at glasset ikke knuste om det gikk i gulvet.
LoveActually Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Ja hvis jeg har tid og ork til litt søl :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Ja, de to minste har gjort det siden de begynte å drikke vann. Var flinke og sølte nesten ikke en stund før de var ett år. Drakk av glass fordi de ikke ville ha tutekopp! Eldste var ikke like flink, men drakk greit av glass da han var 1,5 år. Har alltid gitt de vanlige glass-glass, ikke vinglete plastkopper.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 jupp, vesla begynte å drikke av kopp da hun var 13 mnd, og har ikke brukt tutekopp siden hun var 15 mnd.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Begge gutta har drukket av vanlig kopp/glass (med litt tyngde på) siden de var 12-13 mnd =)) Tyngden er med å hjelper så de ikke får koppen for fort opp og ned. Funker ihvertfall så det blir mindre søl =))
Raych Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Ja, her har begge 2 drukket av vanlig glass/kopp fra ca 6 mnd alder. Alene fra rundt året. Har gått veldig greit. Ikke noe søling.
Gemini77 Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 Ja, hun har drukket fra vanlig glass siden hun var rundt 1 år..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 Drukket selv av kopp siden han var 1,5 år, søler nesten aldri....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2009 #17 Skrevet 20. november 2009 La bort tutkoppene når han var rett over året, bare i starten vi hjalp til med å holde koppen/glasset.
Bunnies by night Skrevet 20. november 2009 #18 Skrevet 20. november 2009 Ja - han drikker bare av vanlige kopper (bortsett fra når vi er på tur i vogn.) Ikke noe problem med søl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå