Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Vær så greie og fortell meg at det er flere enn meg som synes det er helt forferdelig dårlig? Jeg fatter virkelig ikke hvorfor dette i det hele tatt går på tv.. Nei, jeg vet at jeg ikke trenger å se på det, men jeg trenger jo ikke se lenge på det uansett, for å skjønne at det er noe dritt hele greia..
Mom2Two Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Det står på i bakgrunnen her.. Jeg så ikke innlegget ditt før jeg skrev mitt..hehe.., så needless to say: Er helt enig!!
sirkelkatten Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg synes det er helt katastrofalt, det høres ut som dårlig karaoke. Fatter ikke at får være på TV, hverken deltagere eller dommerne der. Jeg har sett litt på svenske Idol på TV4 heller, det er såååå mye bedre! (det går nå, forresten:)
Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Takk for tipset, sirkelkatten! Jeg satte det på i bakgrunnen her fordi jeg ikke så noe annet som fristet, men glemte jo tv4;) Latterliiig! Tror og håper ikke det kommer noen ny sesong neste år..
serin@ Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Ser heller beat for beat, de kan ihvertfall synge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå