Gå til innhold

Hvis jeg sender en pakke i postoppkrav.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Betaler jeg noe ved sending? Eller er det mottaker som betaler alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du måbeale for sendingen, og evt kreve det tilbake av mottaker. Inntil 10 kg koster 214 kr.. :)

Skrevet

Du må forhåndsbetale portoen ja og hvis mottaker ikke henter må du betale returporto også.

Skrevet

må betale, ikkje måbeale.... :)

Skrevet

ved en evt retur, kjem den på 145 kr...

Skrevet

Ok takker for svar:)

 

Kan man skrive på pakken hvor mye de skal betale og evnt. regne med portoen i den summen?

Skrevet

ja du MÅ fylle ut et beløp der du selvfølgelig innkluderer portoen. I tillegg til kto nr.....

Skrevet

Okay! Supert!

 

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...