Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Han pleier å komme hjem rundt fem, men ringte kl tre og sa at han skulle ta en øl med kolleger før han skulle sykle hjem. Sa han ville være hjemme til seks. Og han er ikke hjemme enda... Jeg er helt på gråten og han tar ikke tlf. Først ringte det og ikke fikk svar. Nå går den rett til mobilsvar. Er redd det har skjedd en ulykke eller noe. Kjenner ingen av hans kolleger så jeg har ingen å ringe for å spørre etter ham. Jeg er så redd!!! Hva skal jeg gjøre? Dette er ikke likt ham. Vi har to små barn og den ene er syk. Dette ble ikke helt den fredagskvelden jeg hadde tenkt meg...
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Det skulle stå IKKE kommet hjem selvfølgelig....
amy_de Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Får satse på at han har glemt tiden og mobilen har gått tom for strøm. Er han ikke hjemme om et par timer kan du jo eventuelt ringe sykehusene i nærheten?
cherry coke Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Fra 15-18 kan det bli noe øl. Kan være at at glemte tiden, og tlf ble to for batteri? Men synes nå uanett at han kunne ringt deg da. Han kommer skkert snart inn døren! Skjønner at du blir redd, men det er sikkert en forklaring på det.
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg var på lønningspils med jobben her forleden. Vi begynte kl 16 og vips var klokken 2330. Han kanskje bare har glemt tiden? Håper alt går bra!
Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Det hadde vært helt ok om han hadde ringt og sagt ifra, men det har han jo ikke gjort. Så nå sitter jeg her som et nervevrak da... Tusen tanker flyr gjennom hodet: Han er utro, han er død, han gir faen, han er ranet og knivstukket og ligger hardt skadd bak en busk i byen osv osv....
CMH Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Slapp av, du vet åssen mannfolk er. De glemmer fort av tiden ;o) Antageligvis har han det bare gøy med kompiser og mobben er fri for strøm? Han kommer sikkert hjem snart!
mirredutt Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Enig med Bolla. Han skulle sikkert bare ta eeen øl til før han dro hjem og da går tia fort. Mannfolk tenker ikke sånn som oss damer og skjønner ikke det at vi sitter hjemme og bekymrer oss.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Han er enda ikke hjemme! Må jeg ringe sykehusene nå? Jeg sitter å bare å griner og får sikkert problemer med å ha en samtale med noen på telefon...
Mom2Two Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Jeg skjønner at du er bekymret, men for min egen del ville det vært hysteri å ringe sykehuset etter at noen som skulle ta noen øl etter arbeidstid blir et par-tre timer senere enn ventet. Hvis du vet hvor han er kan du kanskje ringe dit? Men det er klart du kjenner mannen din best, hvis dette ikke er likt han og du har en dårlig magefølelse, så kan du jo ta noen telefoner.
GuttemammaX3 Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Synes du får mange rare svar her, jeg er ikke vant til at menn "bare er sånn"... Det er du som kjenner mannen din, og vet om du har noe å bekymre deg for. Er mobilen slått av, eller tar han den bare ikke? Jeg synes godt du kan ringe sykehuset, du får jo ikke noe annet enn "positivt" eller negativt svar...
lille_wen Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Jeg tror du ville høre noe hvis han har havnet på sykehus..
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Vet du hvor de skulle da? Ikke gøy å vente slik:( Håper han kommer hjem snart og da bør han ha en god grunn til at han ikke har kontaktet deg.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg gjort det.... jeg hadde vært redd jeg og.... er tlf slått av?
mirredutt Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 Har du ikke noen du kan ringe som kan stikke å se etter han? En venninne eller noe, evt ringe til stedet han skulle til? Skikkelig kjip følelse, vært der selv og da hadde mannen bare "glemt av tiden".
YoMomma Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 Er det noen kollegaer eller venner av ham du kan ringe? Du hadde nok hørt fra sykehuset om han var lagt inn der..
YoMomma Skrevet 20. november 2009 #17 Skrevet 20. november 2009 Ops, leste visst ikke innlegget ditt nøye nok..
Gjest Skrevet 20. november 2009 #18 Skrevet 20. november 2009 Hi her! Da ringte han! De hadde sittet på jobb og drukket, så nå var han full og dum. Hadde ikke med seg mobilen der de satt. Fy flate så teit han er! Han skal jammen få høre det når han kommer hjem! Han sa at sjefen hans hadde tvunget ham til å bli. Fin sjef! Tusen takk for støtte alle sammen! Jeg sa at det hadde vært ok om jeg hadde fått beskjed, men om han har dårlig samvittighet får vi se... Egentlig er jeg bare lettet over at han lever! Off altså...
YoMomma Skrevet 20. november 2009 #19 Skrevet 20. november 2009 Takk og lov.. Fikk helt vondt inni meg! Jeg hadde nok gitt ham grisebank..:-)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #20 Skrevet 20. november 2009 Bra han hadde en sjef å skylde på da:)
lille sprelle Skrevet 20. november 2009 #21 Skrevet 20. november 2009 ta den diskusjonen i morgen, når han har roet seg og du har fått kjølt av deg det værste sinne/redselen.
Dotten Skrevet 20. november 2009 #22 Skrevet 20. november 2009 Sorry, men det hørest ut som en tynn forklaring! Håper det ikke er noe annet. Men godt du har hørt fra ham. Ikke la ham slippe billig unna He, he, he.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 20. november 2009 #23 Skrevet 20. november 2009 så bra..... syns du skal ta en prat med han i morgen og forklare han hvor redd du har vært! sånn at dette ikke skjer igjen....
Gjest Skrevet 20. november 2009 #24 Skrevet 20. november 2009 Han skal få gjennomgå ja! Jeg håper også at det ikke er noe annet. Han er verdens største motstander av utroskap, så det er nok ikke noe sånt. Bare så sinnsykt dårlig gjort å ikke gi beskjed! Det hadde tatt ham to sekunder å gi beskjed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå