KaWi Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Var på kontroll i dag, og legen min og jeg diskuterte om vi skulle prøve å se om vi kunne høre hjertet på knøttet. (Sist gang ville han ikke prøve på det før etter ordinær ul.) Så når han foreslo det, så sa jeg ja! Og han fant hjertelyden, 156 slag og alt var topp! Godt å høre at hjerte slo på knøttet =) Det beroliget et urolig mammahjerte! Ha en fortreffelig fredagskveld, jenter!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Deilig!!! Fikk selv høre hjertelyden da jeg var 12+1 på grunn av blødning. Og igjen nå på torsdag 13+5 Fantastisk å høre den flotte lyden av et bitte lite hjerte som slår Hvor langt er du?
KaWi Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 14+1 og har hatt to ul, så jeg "visste" at det var bra, men det er noe eget med å høre den lyden. Særlig siden graviditeten er så anderledes denne gangen i forhold til sist. Jeg vet jo at ingen svangerskap er like, men dog...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå