Gå til innhold

mensmurringer bare om natten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 39+1 i dag , og i dene uken har jeg hatt mye mensmurringer som skjer bare om natten , jeg våkner flere ganger pga murringene og jeg tror at fødselen er i gang , men nei , når jeg skal på do og tiser , blir jeg litt bedre , og sover i gjen , er det modning eller det er pga bekkenløsningen som jeg har mye vodt i skambeinet ? sjønner ikke ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også, drømmer at jeg har rier i tillegg og jeg da mens jeg har mensmurringer og kynnere. Går på do og jeg er helt fin igjen, og våkner om morran like fin. ikke fødsel denne gangen heller.

Nå har jeg også mensmurringer hele dagen, ikke bare kveld/natt som til å begynne med.

Det er modning på gang, sa min jm idag :-) så det er jo positivt.

Skrevet

jeg har og sånne mensmurringer om natta... det er akkurat samme smerter som når jeg har mensen, hverken mer eller mindre.... Men jeg er bare i uke 32.... Snakket med føden i dag for jeg hade spm om omvisning og svineflu, og spurte i samme slengen om det er veldig tidlig med sånne vondter nå... Hun spurte om magen strammet seg samtidig, men det gjør jo ikke det... men om slike smerter betyr modning, er det ikke litt tidlig da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...