velsignet med to Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Er henvist for bekkenløsning, men har ikke peiling på fysioterapeutene her.
_Løvemamma_ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg går til Inge Swan ved Kanikk fysikalske institutt. Han setter også akupunktur, som har hjulpet meg veeeeldig med bekkenløsningen (gikk til en annen fysioterapaut først, han gjorde det bare verre.) Fordi jeg har hennvisning til fysioterapi så betaler jeg bare egenandel for akupunkturen, ca 100 pr time.
velsignet med to Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Takk, da skal jeg prøve der :-) Noen som vet om jeg må levere henvisningen før de kan sette meg opp på time, eller kan jeg bestille time å ta henv. med?
_Løvemamma_ Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Du ringer å bestiller time, og forteller da at du har henvisning, som du tar med til første time
velsignet med to Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Fint, tusen takk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå