Gå til innhold

Hva blir fredagskosen i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjöpt ferske reker :o) Gleder meg... Men vet at når jeg först begynner å spise, orker jeg nesten ingenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stroganoff gryte med Jasmin ris :-) Og youghurt is til dessert :-)

Skrevet

Skulle egentlig ut å spise med mannen min og gode venner. men så ble barnevakten syk. sitter hjemme alene å nyter en brødskive med gulost og 1,5 liter farris. Nå skulle jeg ønske de hadde utkjøring av kinamat her!!!!

Skrevet

Hemmelaget pizza, cola og Walters mandler =)

Skrevet

Mannan overrasker med ytrefilet og fløtegratinert potet. :)) Og med en skvett rødvin stående, og den #"%¤#¤"% tr på besøk er det bare å hygge seg.

Skrevet

Her ble det lasagne og pepsi max (prøver å venne meg av med cola :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...