ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har kjöpt ferske reker ) Gleder meg... Men vet at når jeg först begynner å spise, orker jeg nesten ingenting...
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Stroganoff gryte med Jasmin ris :-) Og youghurt is til dessert :-)
gullegget Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Skulle egentlig ut å spise med mannen min og gode venner. men så ble barnevakten syk. sitter hjemme alene å nyter en brødskive med gulost og 1,5 liter farris. Nå skulle jeg ønske de hadde utkjøring av kinamat her!!!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Hemmelaget pizza, cola og Walters mandler =)
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Mannan overrasker med ytrefilet og fløtegratinert potet. ) Og med en skvett rødvin stående, og den #"%¤#¤"% tr på besøk er det bare å hygge seg.
dårligfantasi Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Her ble det lasagne og pepsi max (prøver å venne meg av med cola )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå