Lola2016 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har fått tidvis kløe bare på magen med rødt utslett... Tok blodprøver av galleverdier og vil få svar på mandag. Ingen annen kløe på kroppen... Kan man klø fordi huden strekker seg? Noen som har hatt noe lign? Jeg er i uke 36. Brukt babylotion på magen etter dusjen, men litt rart å reagere allergisk på denne. Denne kremen skal være idiotsikker for følsom hud!
Hellobaby Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg er også 36 uker på vei, og har opplevd akkurat der samme, ser det ut som. Det klør, og svir litt på "innsia". Det ble så intenst at jeg ringte til jordmora. Det første hun spurte meg om, var om jeg akkurat hadde fått strekkmerke der, og selv om det ikke ser ut som direkte strekkmerke, ettersom det bare er litt rødblusset (som små blodutredelser), så er det nok det vi kjenner på. Huden er sår på innsiden når den strekker seg, og det klør og evt svir litt.. Jeg ble rød og hoven òg i huden, men det var bare fordi jeg hadde klødd så fælt! Bedre nå. Håper det ikke er noe annet enn det samme med deg og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå