mammanov09 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Var på ul i dag pga lite liv, termin i dag, og jeg var så glad over at alt så bra ut at jeg glemte å spørre legen hva han mente. Han sa nemlig: Ungen din har et sympatisk hode... Hva kan han ha ment med det?
#lela# Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 sikkert en måte å si at babyen så søt ut;-)
mammanov09 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Hehe, jeg tror ikke han syns den var søt fordi som han sa selv så var alt bare en stor grøt :-P Han målte bare kropp og hode, sjekket gjennomstrømming i navlestrengen og så at morkaka fortsatt lå bra.
ett til! Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 sympatisk hode?nå måtte jeg le litt! hva i all verden betyr det tro??kanskje at hodet har perfekt form og størrelse,slik at det blir en "lett" fødsel? sympatisk hode...det uttrykket må du ta med deg videre:)
mammanov09 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Da satser jeg på at det var et hode som kan gjøre fødselen lettere :-P Likte den forklaringen :-) Takk :-)
mammas skatter <3 Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 slo opp ka sympatisk betyr. betyr hyggelig/grei. fant noe ei helsesøster hadde svara noen om ka sympatisk egentlig betyr, fikk dette svare::::Sympatisk er et ord som blir brukt ganske mye. At en person er sympatisk, betyr at han blir likt av de fleste, har et vinnende vesen og oppfører seg slik at folk synes han er grei og hyggelig. så den siste forklaringa du fikk om hode å fødsel e sikkert greit måte å tyde sympatisk hode på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå