Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen? Jeg har sååå lyst på sex snart Har omtrent sluttet å blø og sydde bare 2-3 pyntesting helt øverst.. Men kjenner jo at jeg er ganske sår til tider ennå oppi der. Sist hadde jeg sex etter 10 dager og da både revnet jeg litt og ble klippet. (under fødselen altså ) og sexen gikk helt fint, selv om det var litt ubehagelig med enkelte stillinger. Men er vel ikke noe farlig sånn ellers ,annet enn at det kan være litt ubehagelig?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Husk bare å bruke kondom, ellers er det fritt fram når man føler for det.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 *dytter litt* vet at man kan gjøre som man føler for og at man må bruke gummi første 6 uker.. men noen som hadde sex raskt etter fødsel, som var blitt sydd og/eller var sår inni der? Er så følsom nedentil og livredd for at sting skal gå opp eller at noe annet skal skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå