Gå til innhold

Den enes mutasjon, den andres skjermgodis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg vil ha helsedirektøren som skrivebordsbakgrunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han du, så tar jeg Espen Beranek Holm. Har også notert meg helsediriktøren...og statsministeren.

Gift, men ikke blind

Skrevet

Jeg sper på med han søte svensken i grått på Beat for Beat. Søt søt søt.

Skrevet

Og dyrhaug sjøl. I dag er de utover det vanlige heldig med det musikalske, forresten

Skrevet

Dyrhaug er godslig, på beste svigerfarmaner, men han er ikke kjøttbein som helsedirektøren.

Ja, musikalsk fulltreff. Men blr litt vemodig for den tida da poden også ville se og det var samling på fredagskvelden. Nå er den tida forbi og han vil heller låse seg inn med besøket sitt og gjøre skumle ting.

Skrevet

David Gilmour i 1973 - det var mann det.

Skrevet

Skal vi først trekke inn historien så kan vi si - som alltid - Mel Gibson 1987, eller James Hetfield ca Cunning Stunts, eller egentlig når som helst. For ikke å snakke om Elvis før han muterte.

Skrevet

Jeg så.

Men mitt hjerte stopper @ 1:06 og i ti sekunder fremover:

Skrevet

0.44-0.55, sier jeg bare - oj oj oj, pustebesvær. Takk for den!

Skrevet

Ikkesant!

Denne er også fin, og dessuten er sangen fin - kan jeg få meddele at jeg også kan spille den på gitar? Det er faktisk ganske lett.

Det jeg syns er mest utrolig med Gilmour er at han faktisk ser godt ut selv om han er langt over seksti (kan ses fra 3:47 og utover) og spiller gitar som ingen andre. Spesielt i Comfortably Numb, han er jo helt fantastisk.

Skrevet

Hvorfor skal de ha folk som skal bevise å så jævlig at de kan synge i Beat for beat. Gi meg folk fra showbiz som vil underholde, ikke faens Maria helvetes Arredonndo. Som jeg forøvrig mistenker for å suge Dyrhaug støtt og stadig for økt deltagelse.

Skrevet

Saumfarer innlegget ditt og kan ikke finne en eneste skjermgodis. Ja, MA er snilt kjedelig men grei nok. Vil ikke tenke på den siste setningen din. *mimmmimmimimimimimmi*

Skrevet

Niks ikke skjermgodis, men avsporet fra deilig svenske, fordi jeg aldri så han fordi hver gang jeg var innom så sto MA og gaula og sang.. Skjermgodis.. hmm.. må han ha vært på i kveld? Eller snakker vi generelt grunnalg?

Skrevet

Helt generelt, ref helsedirektøren som er snasen på forsida av aftenposten på nett.

Skrevet

Vil heller ha Støre.. Eller Jo Nesbø. Nesbø tror jeg er en perfekt date. Han synger, vi puler, han leser. Alt i vilkårlig rekkefølge med gjentagelser der det føles naturlig. Men det nærmeste jeg har vært er en signert bok.

Skrevet

Hehe, du vil ha en Nesbø med repeat-knapp? Kult.

Skrevet

Thank fuck we're all different!

Ivar Dyrhaug, dirktører, Gilmour og whatnots - ikke min tekopp.

Skrevet

mm, nå vet du hva jeg vil ha til jul. Og Askepottkjole ala tsjekkia fra freetex i tung brokade..

Hva vil du ha??

Skrevet

Kom med noe bedre da, ditt te-naut!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...