Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Traff min gamle venn for 2mnd sia ca.Kjæresten og j hadde slått opp.J rota med kompisen min,vi var ikke alene i huset.Ikke sex eller munnsex.Typen ville vi sku blki sammen igjen,j fortalte at j hadde møtt kompisen min,men måtte juge å se j ikke hadde gitt han en klem engang,Likte dårlig å juge sånn,da j aldri har gjørt det før,Føler at j og typen ikke har en felles framtid da vi bor hver for oss,han vil flytte sammen med meg når unga blir stor,vi har vært sammen i 3 år nå, jeg har 3 barn,men hvor lenge ska j vente??Veit også at flytter vi sammen blir det slutt innen 1 uke maks,da vi bare krangler og har forskjellige syn på ting.Elsker han virklig,men siste 5-6 mnd har j innsett at vi ikke er ment to bee.. Så derfor har også mine følelser for han gått ned,det har j sagt til han,men j elsker han ennå da. Hvorfor tenker j så mye på han j møtt?? Hadde en hel mnd hvor j tenkte på kompisen min og hvor godt vi kunne fått det.Ble begeistra for kompisen min,elsker han ikke nei,men sliter med å få han ut av hodet mitt..Hva feiler det meg=?Sjekker facebook hans minst en gang pr dag.Kutta kontakta med han da typen krevde det,han ble litt skuffa men nå svarer han meg ikke engang når j sender mld,sendte han en mld en lørdag j var full,da j tenkte på han.,men fikk ikke svar... skrev at " du har forheksa meg,for deg ikke ut av hodet,veit j sa vi ikke kun ha kontakt osv...Har aldri vært utro før,men dette vil j nesten kalle utroskap..Hva ska j gjør?? Og hva feiler hodet mitt?? Bare være ærlig
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg må ærlig si at du virker umoden med tanke på at du har tre barn. kanskje du ikke burde date/rote med noen akkurat nå, men bli litt bedre kjent med deg selv og dine ønsker og planer for framtiden. bruk mer tid på barna dine enn å surre mellom to menn, på meg virker det som om du egentlig ikke elsker noen av dem, men bare vil ha en mann i livet ditt. Og jeg forstår jo at det er et ønske, men er det det beste for deg og barna? tenk litt på om du virkelig MÅ ha en mann i livet ditt akkurat nå, og er det i så fall en av disse to. Man roter ikke med kompiser hvis man innerst inne vil at et forhold skal fungere og at det er som du kaller det: "Meant to be". Lykke til! håper virkelig du finner ut av ting og at det ordner seg for deg og barna dine. klem
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 det er jo umulig å lese det du skriver
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Start med å droppe sms språket, bruk mellomrom og avsnitt, så kanskje folk forstår hva du mener. Om du traff en fyr etter at det var slutt med eksen din, så er det vel ikke akkurat utroskap, du lå jo ikke med han heller? Er noen av de 3 barna du har også hans barn? Typen eller ekstypen eller hva det nå blir til at han er? Du virker til å surre ting riktig til for deg selv, kompisen din tok nok hintet, derfor svarer han ikke. Mannfolk er et overskuddsfenomen, drit i de og ta vare på ungene dine til du har overskudd og orden i sysakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå