Gå til innhold

Hva får 1 åringen din til jul av deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. En 1åring skjønner ikke jul og pakkehysteri.

Skrevet

En hai (kosebamse) fra Ikea, junior dundyne, pute og sengesett. :)

Skrevet

Ifjor fekk ho eit heilt lass med ullbodyar og ullstrømpebukser ifrå Nøstebarn, slik at ho holdt seg varm og god ute i barnehagen. Ho skjønte jo ikkje at det var jul, ho ville jo fått den uansett, eg kamuflerte det berre som julegåve ;)

Skrevet

Gyngehest.

Hun får også av andre i familien lekepiano, bongotrommer, klokkespill, pute på 2 X 3 meter som skal bli lesekrok, flere sett med ribbestrikkede bukser og gensere fra Nøstebarn, utedress og mange andre ting.

Hun har bursdag på lillejulaften så det blir mye. Selv om at hun kanskje ikke forstår helt julehysteriet, så liker hun godt pakker. Hun skal også få ting som skal rekke over et helt år med utvikling siden hun har bursdag så tett opptil jul.

Skrevet

Har strikket bukser til mine :) Vi tenker litt på å kjøpe sånne stoler de kan ha i stuen også, så hvis det ikke er kjempe dyrt kjøper vi det!

Skrevet

Den så jeg på barnas hus nettopp! Kjempeflott stol!!

Skrevet

Rå stol? Den hadde kanskje passet til ei kjerring på 90! Den var grusom!

Skrevet

Vi kjøpte noe som storebror syntes var stas og som han hadde lyst til å gi han, som det igjen endte med at han fikk leke med selv ;-).

Tanken er og blir god!

Det skal sies at minstemann var bare 7 mnd den første jula og hadde knapt skjønt gleden av å tygge papir.

Skrevet

Jøss, er det liv i deg også vondreikjohei? :))

Skrevet

Andrevondrei

Smart gutt du har når det gjelder gavevalg, hehe. Skikkelig luring det der!

Angående stolen så kommer det vel an på om man syns retro-stil er kult eller ikke. Jeg for min del elsker 50-talls stil, og har tenkt å prakke litt av det på datteren min før hun blir gammel nok til å føye seg inn i rekken av rosa prinsesser :)

Skrevet

Tale30, den stolen er jo råflott. Har påpekt den noen ganger jeg også.. Finnes også i en sort minisofa variant, som jeg gjerne skulle hatt på barnerommet. :))

Skrevet

1,5 år. Skal få en liten leketraktor til ca 100,- (aner ikke hva de koster...). Og ikke får han adventskalender, må se på storesøsken som pakker opp...

Skrevet

ullklær. Og duplo i julekalender. Storebror får julekalender så regner med det blir lagt merke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...