MammaMø med to små Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 en fantastisk liten GUTT gleder oss veldig og alt står bra til med lille gutten vår<3
3smaa Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer med frisk gutt ) Jeg var også på UL idag og skal ha gutt nr 2.
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer med gutten!:-) Venter også en gutt<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå