Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 ... er så langt det kjedeligste jeg har gjort i hele mitt liv *hjertesukk*
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 så trist at du føler det slik da ( Er du langt på vei?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 19 uker. Er bare trøtt, usosial og sliten. Kroppen er bare rar og nå skal alle andre på julebord. Og her sitter jeg med magekramper og er trøtt.... Åhh, hva det er kjedelig å være gravid!! Skulle ønske ungen bare poppet ut snart. For DET gleder jeg meg til: Å bli mamma og holde barnet mitt:) Men å være gravid er kjedelig og oppskrytt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Ikke for å være gledesdreper, men det ligger nok noen utfordringer i vente i barseltiden også.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Seriøst,skjerp deg! Tenk på alle de som ikke kan bli gravide,og her sitter du og syter. Vær nå heller glad for at du kan bære frem ett barn. Og om du kjeder deg så er det vel bare til å finne på noe da vel!! Du er ikke hendikappet selv om du er gravid vett du! Gå på kino,cafe ol.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Joda, jeg ser ikke bort fra det og det kan nok bli noen tøffe tak;) Er bare så innmari lei dette akkurat nå. Savner jeansene mine og mitt vanlige "jeg"
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Beklager, men jeg tenker ikke så mye på dem som ikke kan bli gravid. Sikkert like lite som de tenker på andre som sliter... Kino og cafè er ikke-eksistrende her. Er ikke alle som bor i Urbania og noen ganger er det faktisk LOV å syte litt selv om du ikke liker det. Det bryr jeg meg også fint lite om
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Selvølgelig er det lov å klage litt og skjønner at det er kjedlig for deg. Er ikke en selvfølge at alle liker å være gravide, man blir jo ikke mindre glad i barnet fordet. Har selv venninner som hatet å gå gravid, men de ville aldri vært foruten babyen sin. Fåp bare håpe du blir bedre, slik at du orker å være litt sosial. Har selv bekkenløsning og slet mye med kvalme i begynnelsen. Men jeg koser meg som gravid fordet. Elsker å kjenne spark og bevegelser i magen, selv om det går utover nattesøvn. Vi er alle forskjellige, og sånn er det bare. Men kom deg ut så fort du orker, kos deg med venninner, dra på julebord selv om du ikke kan drikke, delta på bim treff hvis det er hos deg. Eller sett opp ett, kan jo være flere i samme område som også er gravide ) hilsen anonym 18.13
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Ting blir ikke alltid som man har tenkt seg.. Og å være gravid er virkelig ikke lett, men man får mye igjen for det.. Jeg så for meg kos, mage og at skulle flyte avgårde på en rosa sky.. Lite visste jeg at man kunne få svangerskapskvalme døgnet rundt! Urk.. Babyen er ønsket, så jeg skal ikke klage.. Kjipt at du går glipp av julebordet mens du ruger i vei... men er jo så mye annet man kan gjøre.. Siden du ikke bor i Urbanina, må du jo nesten bo et sted der det er mulig å gå en tur i frisk luft.. Høres kanskje helt forferdelig tungt ut, men tving deg ut i 30 min om dagen, og du vil merke stor forskjell! Det hjalp veldig her, både på kvalmen og trettheten.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Takk, 18:30:) Alt er ikke helt svart, altså. Er bare sååå lei i dag. Av å være trøtt, usosial, tjukk osv. Uff! Mye syting, jeg vet... Noen dager er bare slik...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Er mye ute - har hund;) Men jeg er mye alene... og kjeder meg. Kjenner ingen andre som er gravide og fikk ikke delta på svangerskapskurs siden jeg er singel (det var forbehold par). Håper de siste månedene går fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå