Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Mine foreldre feirer ikke jul så jeg og samboer har aldri hatt det problemet. Vi reiser til hans foreldre hver eneste jul og nyttår På en måte er det trist å ikke kunne feire jul med mine foreldre men på en annen måte er det like greit å slippe det styret om hvem som skal til hvem.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Har ingen å dra til så det løser seg selv
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Er ikke noe styr, vi har det klart. Hver jul hos hans foreldre, så til min familie i utlandet til nyttår.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Ikke noe styr her heller for vi feirer hos oss selv etter vi fikk barn. Og så kan de som vil komme til oss.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 eneste problemet er: hvor plassere mamma? hun vil ikke feire med svigermor, der vi er mange og har det kjempekjekt (har hatt mange nok julaftener der vi har vært kun et par stykker), om min bror skal til sine svigers, og min søster, som aldri inviterer henne. hun føler hun trenger seg på svigers, er litt "sår", skal da sitte aleine på julaften. :-(
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 ikke noe problem her foreløpig da sambo ikke har noe familie å feire hos, så vi er hos min familie og til søsteren hans en av juledagene, men når søsteren får barn en gang i tiden håper vi at vi kan være annenhvert år med de.. å når vi en gang får stor hus vil jeg at vi skal invitere alle til oss..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Om hun ikke vil feire med noen så er det henes egen feil om hun må være alene syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Vi feirer alltid hos mine foreldre fordi mannen min har vokst opp i et land der de ikke feirer jul, men han er på full opplæring nå og er kjempeglad i julemat og roen og freden som er da.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 problemet er jo at hun legger det opp med at: ingen er glad i meg, så jeg får jo bare sitte her aleine.. Og så skal vi få dårlig samvittighet..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Feier hjemme hos oss selve så får de som vil komme. Som regen bare svigers, resten synes det blir forlangt og komme siden de må hjemme igjen pga noen katter!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Da legger du bort din dårlige samvittighet(eller later som) og lar henne sitte alene i år. Kanskje hun lærer til neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå