Myy Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Syns liksom det virker som at de fleste her inne er ganske langt på vei! Så derfor lurer jeg på om det er flere som meg; tidlig i 3. trimester. Jeg har nemlig min første dag her inne i dag
Msk87 Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 jeg er også akkurat kommet inn i tredje trimester!! føler det samme som deg.. kom inn tidligere i uka.. så, hvordan føles det ?
LilleKnott Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg også kom inn hit denne uka. Har termin 12.feb. Føler at det har gått så fort!
l.m.m Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Jeg er også "ny" her inne, har termin 4. feb. Jobber dere ennå? Jeg jobber 92 % stilling til vanlig, er nå redusert 20 %. Kjenner at alt begynner å bli tungt, men nå skal det nevnes at jeg har en datter på 18 mnd og samboeren min jobber en del borte, så det er nok ikke så rart at jeg er litt sliten. Hvordan er formen deres?
Lilleleen Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg er også ny her. Har termin 10 februar. Jeg har vært sykemledt ganske lenge og kommer til å være det frem til permisjon. Jobber i bhg og har bekkenløsning. Prøvde å være 50% også gikk jeg over til aktiv. Men det gikk ikke..
Trondheim 74 Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Jeg har termin 3 februar, så ganske "ny" her. Jobber 100 % enda, men det begynner å bli tyngre nå. Håper å holde ut frem til juleferien. Formen er bra, men sliter med en del halsbrann som har blitt mye verre i den siste uken.
Myy Skrevet 20. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2009 Jammen så koselig! Da var det ikke bare meg. hehe =) Jeg har termin 14.feb (mens termin 8.) Jeg er student, men har en fast stilling som badevakt ved siden av studiene. Jeg har både bekkenlåsning og løsning så har akkurat blitt sykemeldt. Jobbet hittil da Hvor er dere fra da?
Lilleleen Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Jeg er fra Sandefjord, men bor rett utenfor Tønsberg )
Myy Skrevet 20. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2009 Okei. Jeg er dra Lier og skal føde på Drammen sykehus. (eller kanskje det blir til at jeg føder i Tønsberg?!?! Mamma og pappa har hus der også så vi er veldig mye i Tønsberg)
Msk87 Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 eg e fra stavanger sykemeldt 40% pga energimangel å bekkenløsning! har termin 18. februar kjenne at d blir tyngre å tyngre nå.. er lærling å resepsjon på hotel !
lykkeligmor til to<3 Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Jeg kommer også over hit neste uke, klarer ikke dy meg og smugtitter litt på forhånd;O) har termin 20 februar.
Myy Skrevet 20. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2009 Det skjønner jeg hehe. dere som har termin litt senere ut i februar, hvor skal dere føde?
LilleKnott Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Vi bor i Oslo og skal føde på Ullevål. Har vært sykmeldt 50% i 3 uker. Har hatt premature veer, så nå tar jeg det mer med ro. Vi gleder oss sånn til å se lillemann, men han skal holde seg på plass til iallefall over jul har vi blitt enige om
Skravlemor26 Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 Har min første dag her i dag. endelig over fra 2.trimester. syns det tok veldig lang tid. har en gutt på snart tre fra før. gleder meg til neste kommer, kunne gjerne kommet nå. er klar for å begynne livet som tobarnsmor, men vil allikevel ha mini i magen til han er ferdig. termin er valetinesday og morsdag
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 Hei, hei Så gøy at det er flere av oss her. Jeg har termin 30.1. Er student og jobber litt ved siden av, pluss en aktiv, litt trassen 3 åring hjeme, så jeg føler jeg er i 100% pluss.. Svangerskapet går greit. En del bekkenvondt og halsbrann og hodepine. Fikk alvorig svangerskapsforgiftning forrige gang, så følges opp tett nå på slutten. Alt ser bra ut hittil, så det er topp Har eksamen 15.1, så håper å gå helt til termin denne gangen, uten svangerskapsforgiftning! God helg til alle dere andre, vi snakkes!
snobben Skrevet 21. november 2009 #17 Skrevet 21. november 2009 Hei:) Jeg er også ganske fersk her,har termin 28.januar med mitt første barn etter mange års venting og ivf-forsøk:) Jeg bor i Sverige og har bodd her i 1 1/2 år,skal føde i Karlstad. God helg til dere alle:)
l.m.m Skrevet 21. november 2009 #18 Skrevet 21. november 2009 Jeg har menstermin 4. feb, UL-termin 11. feb, men jeg vet at min stemmer. Jeg bor i Vesterålen og skal føde på st.nes sykehus. Gleder meg veldig til å bli tobarnsmor, men mens vi venter og gleder oss skal vi kooooose oss med adventstid og juletid (jeg gleder meg som et lite barn til jul!). God helg!
Jente+Oktoberbarn Skrevet 21. november 2009 #19 Skrevet 21. november 2009 Hei Så artig at vi er mange ferskinger på 3 trimester Jeg har termin 3 februar, det er vårt første barn. En jente Vi bor i Oslo, flyttet hit for ett år siden. Jeg har vært sykmeldt en stund nå på grunn av bekkenløsning, prøvde med 40 % først men måtte bare gi opp. Det ble for vondt etterhvert. Men ellers er jeg veldig fornøyd og glad Fantastisk at vi er kommet så langt jenter Nå er det liksom bare "the final countdown"
Hurra:) Skrevet 21. november 2009 #20 Skrevet 21. november 2009 Hei. Har termin 28.januar, så har vært her noen uker, men fremdeles ganske fersk på 3.trimester, ja. Har blitt 20% sykemeldt denne uka pga trøtthet. Ellers er formen ganske bra, bortsett fra sure oppstøt og noe treg mage. Første barnet, og gleder meg veldig til hun kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå