second_time Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har fått innkalling til GU på sykehuset etter keisersnitt med sterilisering. Hva blir sjekket på en slik kontroll? Takknemlig for svar :0)
Fire småtroll Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg ble også sterilisert da jeg tok keisersnitt for 9 mnd siden. Jeg fikk innkalling til etterkontroll på gynekologisk avdeling på sykehuset et par måneder etterpå. Det var kirurgen som opererte meg som hadde kontrollen og han så på oprasjonssåret, at det hadde grodd som det skulle. Spurte hvordan jeg hadde det og hvordan ukene etter snittet hadde vært, og det var det egentlig. Ble ikke tatt noen gynekologisk undersøkelse. Hadde jeg ikke blitt sterilisert ville jeg fått prevensjon på den kontrollen.
second_time Skrevet 23. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2009 Tusen takk for svar!!! Er noe traumatisert av ulike GU kontroller så jeg er veldig lettet over at jeg slipper å ta en )
klg,2 boys now:) Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 jeg har blitt sterielisert etter ks men har aldri vært på noe kontroll etter på..bare 6 uker hos legen.å hun bare snakka om hvordan jeg hadde det.sjekka ingeting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå