Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Flere som opplever dette? Jeg har møtt en gutt som jeg vet liker meg. Men alikevel så holder han en viss avstand. Slitsomt. Han er vel en som ikke liker å involvere seg så fort, men er ganske slitsomt at alt skal gå så tregt. Blir jo nesten lei før det i det hele tatt har begynt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg var en gang i et forhold som var sånn i noen måneder. Til slutt ble jeg drit lei og avsluttet det. Og da skal jeg si deg det var en som forandret seg. Han tryglet og gråt og bar seg og fra å være hemlighetsfull betrodde han seg til mine venner og refererte til meg som hans største kjærlighet. Blaaah! Jeg tok han aldri tilbake. Det tok han ca et år å forstå at jeg var fulstendig ferdig med han. Selvom det gjør vondt er mitt råd til deg å trekke deg litt tilbake. Ikke kontakt han på en stund. Vær litt kjølig og tilbakeholden. Se om han forandrer seg da, event. får han smake litt av sin egen medisin og lærer kanskje en ting eller to. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Tusen takk for at du delte din erfaring med meg. Ja, det er ganske slitsomt. 1 skritt frem og 2 tilbake hver gang liksom. Han er liksom redd for å åpne seg og det er jeg ikke vant til i det hele tatt. Det er ganske frustrerende at det stopper helt opp. Takk for rådet om å trekke meg litt tilbake, det skal jeg gjøre for å se hva som skjer. Jeg har igrunn tatt det veldig med ro fordi jeg trodde ikke at han likte meg, siden han ikke tok noe initiativ. Men når jeg fikk det bekreftet at han likte meg, så syntes jeg det var litt rart at han allikevel virker så uinteressert. HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Bare hyggelig! Det er så utrolig slitsomt å ha det sånn. Jeg husker at hver gang jeg ønsket å snakke om forholdet eller følelser ble han unnvikende. Jeg ble veldig lei meg og såret. Og til slutt ble jeg sint. Jeg syntes at jeg hadde vært tolmodig lenge nok med den fyren. Håper det ordner seg for dere og at han forstår at han må by litt mer på seg selv. Du kan jo ikke ha det sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Slikt er bedre å avslutte før det har gått så lang tid - sorry at jeg sier det, men "He is not that into you!" Det er en film om nettopp dette som du kan gå å leie - så vil nok ting gå opp for deg. Slutt å lag unnskyldninger for den fyren der, og hold deg for god til å sitte på gjerdet å vente. Bruk heller tiden din fornuftig og finn en som virkelig er interessert!! Grunnen til at han holder deg litt på avstand kan være f.eks at han har deg på "biete" mens han holder mulighetene åpne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå