Lene~mor til tre Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Idag har vi vært å handla mat i sverige og så har vi vært hos mamma og spist lapskaus. Vi har egentlig ikke noen spesielle planer for helgen, det blir vel å ta det litt med ro og slappe av. Ikveld skal vi se på snehvit og de 7 dvergene som vi har kjøpt på dvd, den har jeg venta på lenge hehe så jeg gleder meg like mye som ungene Dere da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ingen planer denne helga heldigvis. Har jobbet nå flere helger på rad, og er rimelig lei av det. Tenker jeg og ungene skal bake litt i morgen eller på søndag.
Ranveig R Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 I morgon blir det juleverkstad for dei søte små i familien min, med mødre og tanter, mormor/farmor og to oldemødre. Fedrene skal stort sett jobbe. Vi skal bake kakemenn og male isoporkuler og -hjerter og ete lunsj. Og så må det vere lov med litt pepperkaker og julebrus sidan det tross alt er juleverkstad... ) Om kvelden skal eg, mamma, søstrene mine og ei veninne for meg ha voksenjuleverkstad hos søstera mi, med taco, skravling og diverse handarbeid. Søndag skal eg og ungane besøke ei veninne mens mannen vaskar hus, og så skal eg på jobb etterpå.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Ingenting, og det er deilig. Har skjedd masse de siste helgene, og nå er det stress hver helg frem mot jul å, så det blir deilig å bare gjøre ingenting
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Barna og jeg har kost oss på kjøpesenter idag. Handlet litt fint til storesøster, spist pizza og dillet litt. Måtte legge inn litt leking ute før kvelds siden det blir inne i hele morgen hos morfaren deres og bake kakemenn og koner. Det er en tradisjon som vi har hatt i mange år. Vi samles hele familien (er ikke så mange da) og baker kakemenn og spiser risgrøt. Regner med det blir litt lek ute om ikke været er for gale på søndag, og blir nok en film eller kanskje to, bading i baljen og kos, masse kos =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå