Gå til innhold

Kommer tann nummer to vanligvis rett etter nummer en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan kjenne tann nummer en på vei gjennom. Det kan jo være forklaringen på hvorfor trollet har vært ekstra trollete de siste dagene... :-)

Er det vanlig at tann nummer to kommer straks etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men her kom tann nr 2 en uke etter tann nr 1. Så gikk det tre mnd uten noen flere tenner, og så fikk han 5 tenner på to uker, så også da kom de i ganske rask rekkefølge.

Skrevet

Her kom også nr 2 en uke etter første. Det er nå to uker siden, og ingen flere tenner i sikte enda!

Skrevet

Jeg leste at tann nr to ofte kommer iløpet av én uke etter den første tanna. Sånn var det med storebror, og flere andre, ser jeg :)

Skrevet

Her kom tann ca 1,5 uke etter.

Skrevet

Hos oss kom nr en og nr to på likt. Det er tre måneder siden, og nå virker det som det er flere på gang

Skrevet

her var det tre uker mellom de to første:)

Skrevet

Lillegutt fikk tann nr 1 for ei uke sia, og kjenner at tann nr 2 er på vei opp men den er enda ikke kommet igjennom. Er så utrolig herlig når tennene kommer!! Lillegutt er såå rar, tunga henger jo halvveis ut av munnen hele tiden siden han kjenner på tanna si! Og når han smiler ser du den lille hvite stumpen av ei tann. GLED DEG!!! :)

Skrevet

Tok vel litt mer enn 1 uke. Lille sønn lagde masse rare smattelyder spes før tann nr2 og mange rare bevegelser med tunga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...