Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Er så rart å se når jenta vår sitter å sutter på smokken og plutselig dirrer den. Hehe Hvorfor gjør den det egentlig? Hva er det hu gjør?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 De "skjelver"/"sitrer" med haka på en eller annen måte. Helt normalt. Har merket det når tassen suger melk av og til. I begynnelsen gjorde han det ellers også. Men vet ikke hvorfor de gjør det
Gjest eelis+kian oliver Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Det gjør gutten min også. "Skjelver" med haka. Det ser ganske merkelig ut, hehe :-)
Abracadabra Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 min og! jeg har regnet med at det er et slags triks de bruker for å få i gang utdrivningsrefleksen jeg kanskje?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Min gjorde det kun når han gråt og var illsint.. ;o)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2009 Her gjør hun det bare hvis hun er slapp faktisk og smokken nesten detter ut men så sutter hun litt og så plutselig så dirrer hele smokken...Hehe
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 helsesøster sa at de gjorde det for å "lede" melken bakover når de ikke suger. Syntes det var så rart når han gjorde det under ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå