schubidu Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg er 15 uker på vei (minst) og har ikke antydning til mage. Hvis jeg legger god vilja til kan jeg ane en livmor nede ved symfysen. Dette er nummer to, så jeg hadde trodd magen skulle være på plass. Noen andre som ikke ser gravide ut?
swirly Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 ingen her heller, og er i uke 14 nå.. Min første da, også er jeg ikke tynn, så kan ha noe med det å gjøre.. men men, håper den kommer snart
DK+2 Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg er snart i uke 22 og syns magen min har begynt å kommet frem de 2 siste ukene. Jeg har litt mage fra før, så jeg tror nok jeg hadde merket det tidligere om jeg hadde mindre mage. Jeg er annengangs. Når magene kommer varierer veeeeldig Den kommer nok snart skal dere se! Syns min kom litt over natten denne gangen.
twoboys & a girl Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Første gangen jeg var gravid var jeg sjåfør da jeg var nesten 8 mnd på vei. Hadde på meg en tilsittende kjole. Langt ut på natten kom det en fyr bort til meg å lurte på om jeg var gravid.... Måtte ikke ta det ille opp... Skulle kjøpe stellekomode 4 dager før terminen, å fikk høre at leveringstiden på den jeg ville ha var på 6 uker, men jeg hadde jo lenge igjen.... Må bare tilføre at jeg har lagt på meg 20 kg hver gang. Nå tredje gang så har jeg fått litt mage nå på kveldene, er 17+3.
JKM09 Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Er 14 uker på vei og heller ingen mage enda. Litt hardt der livmoren ligger. Er ganske tynn så jeg ser at tarmene er flyttet litt oppover. ser litt gravid ut på kveldene men på morningen er jeg nesten like tynn igjen. Den kommer vel etterhvert. Har lagt litt på meg da over rompa og puppene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå