Gå til innhold

Den der tygge tabeletten i life-line pakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

e jo grusom ! Å fysj, har problemer med å spise den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den store, runde, hvite? ja ÆSJ :P slutta å ta den jeg..klarte ikke.. :/

Skrevet

Æsj.....Jeg må dele den i fire og så svelger jeg den.

Tenk å lage en sånn tablett??!!

Skrevet

Ja, den er grusom! I starten delte jeg den i 4 og svelger den hel...men ga opp hele tabletten og tok kun de andre i pakken.

Skjønner ikke at de greier å lage en så ekkel tygge tablett! blææ

Skrevet

Ja, den er rett og slett PJUUUUK....:(

Jeg deler den og svelger med vann isteden...

Skrevet

De skal visst begynne å selge de som svelgetabletter men jeg har ikke merket noe forandring enda :-/ Jeg deler den også opp og svelger den med vann..

Skrevet

Er det den hvite? Hehe, skjønte ikke hvilken som skulle tygges av den blå og den hvite, jeg (er ellers ganske oppegående ;-) )

Men svelger alle, er kvalm i utgangspunktet og orker ikke tygge vonde piller.

Skrevet

Min hvite er forresten ikke rund... hmmmm

Skrevet

Grusom!! Jeg prøvde life-line vitaminene (prøvepakning) uten å være gravid. Det første som slo meg var hvordan i huleste kan de forventet å få solgt disse tablettene til gravide som sliter med kvalme?

For noe mer kvalmende tablett har jeg aldri vært borti!

Skrevet

Den er forferdelig! Noen som vet hvilken tablett folaten er i? Hvis det bare er kalsium i den så er det jo bare å bytte den med vanlig kalsiumtabletter.

Skrevet

Helt enig, mitt tips er, svelg først halve hvite runde med vann, så tar du resten sammen med en c-vitamin med appelsinsmak, den tar litt av smaken bort. Verste er at smaken sitter igjen på de andre tre pillene pga de har ligget i samme pose, æsj, jeg begynte å ta de på kvelden, klarer ikke starte dagen med det kvalme greiene.. bleh..

Skrevet

Den store, hvite er kalsium. Omtrent som å spise kritt, bokstavlig talt. Jeg kastet til slutt hele pakken å kjøpte inn de forskjellige tilskuddene man trenger enkeltvis.

Kan ikke forstå hvorfor de ikke h ar brukt kalsiumtabletter som bare kan svelgs rett ned?

Skrevet

Jeg forsto ikke hvilken som var tyggetabletten jeg...

Den hvite, avlange, ser jo ut som en paracet eller noe lignende og derfor tenkte jeg at den sikkert skulle svelges med vann. Den sorte så mer spennende ut, så jeg prøvde å tygge den... Anbefales IKKE! :-P Skylte munnen i ti minutter etterpå for å få bort smaken og alt som hadde satt seg i tennene...

Jeg bare svelger alt med vann... Tablettene på morgenen og kapslene på kvelden (så slipper jeg å gurpe fiskeolje..., dvs. jeg sover meg forbi det!)

Men det stinker noe helt grusomt av tablettene også, absolutt ikke noe jeg ville ha taklet dersom jeg var kvalm...

Skrevet

Jeg skrev mail til de og spurte bl.a. om de selv hadde smakt på tabletten før de la den ut for salg, og om de faktisk klarte å spise den uten å brekke seg.

Fikk svar tilbake om at den var kommet masse klager på den og at de gjorde om produksjonen. Heretter skulle den gjøres om som vanlig svelgetablett.

Men hun sa også at det gjorde ingenting om en delte den opp og svelget den.

Skrevet

Hehe, det gjorde jeg også Tweak.

Hadde lekre blå tenner etterpå!

Tror jeg følger det en annen her gjorde... kaste resten og ta andre tilskudd enkeltvis.

Skrevet

Jeg prøvde det en gang. Det var ikke godt! Hele natten prøvde den digre krittklumpen å snike seg opp halsen min, dette i tillegg til at jeg grusomt kvalm i utgangspunktet.

Det var dagen etter dette jeg kastet dem å gikk på nærmeste helsekost butikk.

Skrevet

Jeg kaster den, orker ikke lukten av den, og jeg er jo ikke en gang gravid - enda :-))

Leste på pakken, og da ser det ut som det er den blårøde som inneholder folaten og div, så gjør jo ikke noe om jeg ikke spiser den tyggetabletten. Jeg drikker i tillegg så mye melk om dagene (elsker melk), så har iallefall ikke kalsium underskudd :)

Skrevet

Nå tar jeg lifeline ammende akkurat nå for jeg er meget høygravid og dem skaltakes fra 2. trimester.. Men min hvite som kan deles i 4 smaker også grusomt.. Men jeg har bitt tennene sammen, og faktisk vent meg til den til slutt, så nå tenker jeg ikke over det lenger.. Men hadde vært fint om vi kunne svelge den hel da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...