Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 I dag var 4 barn syke i avdelingen til sønnen min i barnehagen. Personalet sa at det antagelig var influensa hos alle. Hvis jeg ikke hadde spurt, hadde ingen sagt noe. Jeg trodde i min naivitet at dersom influensa dukket opp, og da er det vel antagelig svineinfluensa, så fikk foreldre beskjed og mulighet til å holde barnet hjemme for den som ønsker. Men sånn var det visst ikke. Jeg føler ikke at jeg er hysterisk altså, men jeg antar at veldig mange vil bli smittet i en barnehage siden massevaksinasjonen ikke har startet ennå. andre som har erfaring med hvor mange og hvor lang tid det tar før dette har "gjort seg ferdig" i avdelingene i barnehagene?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Da jeg leverte sønnen min i bhg på mandag, var det bare halvparten av barna igjen på avd.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 På ungene sin avdeling var over halv parten borte i dag, men kunne ikke tanke meg og ha de hjemme for det. selv om jeg kunne det siden jeg er aktivt sykemeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå