Gå til innhold

Svineinfluensaviruset har mutert!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å faen nå blir jeg ennå mere hysterisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer hysterisk? Tror ikke det er mulig....

Skrevet

"Vi antar at både vaksinen og Tamiflu som behandling vil virke også på denne varianten av viruset"

hehe! så mye for den vaksinen :D

Skrevet

Fikk du ikke med deg at det muterte viruset er langt mindre alvorlig enn det vanlige viruset?

Skrevet

ånei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Hvis du hadde hatt litt flere utropstegn i overskriften din så skulle jeg seriøst vurdert å bli redd..

Herlighet for et hysteri

Skrevet

hvis den har mutert så funker ikke den vaksina som folk har tatt da eller?

Skrevet

Nordmenn er mest hysterisk av alle i hele verden tror jeg.

Skrevet

Alle influensavirus muterer. Så det er helt vanlig.........

Det er derfor influensa aldri blir utryddet, for befolkningen har bare immunitet mot deler av virusene........

Det er ikke farlig selv om det heter mutasjon. Det betyr bare endring, og da i små deler av viruset............

Skrevet

Anonym 15.36: " Helsemyndighetene understreker at vaksinen og tamiflu, virker på samme måte ovenfor det muterte viruset"

Les litt før før du skriver.

Skrevet

Det har ikke bare mutert. Virusene har blitt store som kakkerlakker.

Skrevet

Jeg tror Al Quaida står bak.

Før var det kjemisk krigføring, og nå dette.

Svineinfluensakrigen har startet. Det er egentlig 3.verdenskrig, folkens!!

Løp og gjem dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Finn alle tilfluktsrom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...nei, det går jo ikke. Store folkemengder sammen? Det er jo døden, bokstavelig talt! Vi må ISOLERES!

Hvor skal dette ende....

Skrevet

Ja, dette var ikke dumt tenkt. De er jo muslimer, og som kjent mener de at svin er skitne dyr. Derav navnet, som de har bare spredd som et rykte. Og som kjent spres rykter fort.

hmmmm.... de har altså sluttet å kræsje fly, for det tok sikkert mye tid å få til. Nå har de ordnet en slags pyramidespill-sykdom som gjør jobben helt av seg selv;) De sitter bare å høster resultatet.

Meeeeen..... litt dårlig virus de har funnet opp, egentlig. Vanlig influensa tror jeg hadde funket bedre. Det er jo flere som dør av det. Eller kanskje de håpte angsten ved ryktene skulle ta litt ekstra liv?

Skrevet

Hehe, lurte litt på hvor lang tid det ville ta før det første innlegget om det muterte viruset kom inn her :)

Influensa muterer jo det også, men ingen som river av seg håret av den grunn..

Skrevet

Og så bytter de ut alle vaksiner med dødelige doser, så alle som tar den dør innen 48 timer.

Overgitt skjebnen her, gitt.

Skrevet

Virusene har blitt store som kakkerlakker... Gah! Blupp-blupp. Blir for mye for meg det her altså.. :-/

Skrevet

Hallo... det er det muterte viruset som mer mer alvorlig enn det andre. FHI antar at dette gir en mer alvorlig lungebetennelse enn det opprinnelige viruset.

Men for oss som har tatt vaksinen er det ikke noe å bekymre seg for. Vi beskyttes også for den nye svineinfluensavarianten.

Skrevet

Får gjøre deg enda mer hysterisk, da: Du vet at vaksinen bare beskytter 70% ? Mange vaksinerte som glemmer at de fortsatt kan bli smittet.

De som allerede har hatt SI er mest beskyttet.

Og forresten, merk deg at fhi sier at de ANTAR at...

Mye som antas for tiden.

Skrevet

Det muterte viruset har visst vært her i Norge hele veien, derfor det litt høyere dødstallet her i landet enn andre land.

Fremdeles er det ikke veldig farlig, så ta det helt rolig ;)

Skrevet

kanskje fordi norge har hatt flest dødsfall i forhold til innbyggere,det..

Skrevet

Jada, 70% mot å få sykdommen i det hele tatt. Men er du vaksinert får du uansett en mildere form av sykdommen om du blir smittet. Det er jo *litt* viktig å ta med i betraktning. Som gjentatt så mange ganger før, så er flokkbeskyttelsen med på å gi en prosent langt høyere enn 70%.

By the way, når FHI (ekspertene) antar noe, så har de antageligvis gode grunner for sine antagelser (i motsetning til mange andre useriøse aktører).

Skrevet

Men helsedirektøren er like pen, og derfor håper jeg på mange mutasjoner så han kan være på forsida av nettavisene ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...