Gå til innhold

Gave til de ansatte i barnehagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fersk på dette siden det er guttens første år i barnehagen, men jeg har lyst å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte som takk for at de er så gode med han.

 

Noen tips? Hva gir dere, og gir dere til hver enkelt eller samlet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et tips: det ligger en tråd om dette litt lenger ned på sida her..

 

Vi har valgt å gi felles til de ansatte. Det er egentlig mest for å ikke utelate noen hvis det f.eks er vikarer der også. Synes førjulstida ofte er en tid med mye vikarer i bhg. Flere av dem har kanskje vært mye i bhg., og blir dermed ikke utelatt hvis de skulle være på jobb disse dagene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da skulle jeg vært særs fornøyd med barnehagen, og det er jeg ikke. Så mitt svar er nei

Skrevet

Jeg fant noen fine skjerf på Match i dag.

 

på tilbud!

 

Kjempefine. Så nå har jeg kjøpt et til hver i forskjellige farger.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...