Gå til innhold

Gave til de ansatte i barnehagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fersk på dette siden det er guttens første år i barnehage. Men har jo lyst å gi en liten oppmerksomhet for at de er så gode med han!

 

Noen tips? Hva gir dere, og gir dere til hver enkelt eller til alle samlet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i fjor ga jeg en ramme med et bilde sønnen min hadde malt...ga felles til barnehagen...så etter jul at di hadde hengt det på veggen, så det var kos=) tenkte på noe av det samme i år og ... han lage noe, og gi til dem ilag=)

Skrevet

kjøp en eske konfekt,som de kan ha stående på pauserommet.

 

Å gi en ting,som ungen har lagd,som de skal dele på,syntes jeg blir helt feil.

Skrevet

Er litt enig med å ikke gi noe laget felles.. Har selv jobbet i bhage og det er ikke all verdes plass å henge opp ting bestandig...

 

Har fått konfekt, rose , mini juleblomster

Skrevet

En flaske vin er vel alltid bra?

Skrevet

Vet en som ga hvert deres krus... matboks..

Skrevet

Kan bli mye konfekt nå før jul, har selv fått blomster, kjempekoselig!

Skrevet

Jobber selv i bhg og forventer ikke gave fra foreldrene. Noen syntes det er koselig å gi noe, mens andre ikke gjør det. Begge deler er helt greit. Ett tips hvis du vil kjøpe noe er å kjøpe noe de ansatte kan sette på pauserommet. Enten en koselig juleblomst med kort, konfekteske o.l

 

Da får alle og det blir ikke så dyrt for deg. Med mindre det er en liten bhg med ett par ansatte da :o)

Skrevet

Vi pleier å gi en flaske vin til de på avdelingen til barnet vårt, det har slått veldig an. Eller hva med en blomst til avdelingen eller pauserommet som noen sier, eller en skål eller kurv med masse snadder og frukt i som de kan ha på pauserommet?

Skrevet

Hjelpe meg, i vår barnehage (60 unger) er det masse ansatte. Nå for tiden er flere av de som jobber på lillemanns avdeing gravide, så det skifter stadig. Ville ikke engang vurdert å gi individuelle gaver, da kan man risikere å misse noen...

Skrevet

Klart det blir anderledes med masse vikare og sikt men hvis det er faste på avdelingen uten mye utskiftning. Ville heller ikke kjøpt til alle bare de på avdelingen og det er vel ikke 60 unger på avdelingen håper jeg.

Skrevet

Er det virkelig vanlig å gi julegave til de ansatte i barnehagen??

Skrevet

Det er virkelig ikke vanlig, og har aldri hørt om det utenfor dib.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...