Gå til innhold

Tips til julegave til oldeforeldre???? Jeg er helt blank!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen julegave-tips til oldeforeldre? De har jo det meste..

Har selv tenkt på bilde i ramme, men har gitt det fler ganger før, så er kanskje litt kjedelig.. Også skal de jo ha plass til bilder av alle barnebarn, oldebarn osv og da.. hehe.

Tenkte ungene skal gi en liten ting for rundt 100kr til de...

vet det er lite, men har stramt budsjett...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt noen glassengler til oldeforeldrene. Kjempesøte, små engler du kan henge på juletreet eller veggen. Nøytrale, men allikevel spesielle. Så kan den pynten være et minne om oldebarna.

I tillegg lager vi hjemmelagd konfekt i søte poser, og så skriver vi et julebrev med bilder fra hele året. Så kan de fortelle og vise fram, uten å måtte henge det opp på veggen...

Skrevet

kjempe god ide!! :)

Skrevet

Barna kan male på syletøy glass, så kan dere bake pepperkaker, lage karamell eller bare kjøpe twist å ha i. sett ei sløyfe rundt det så blir det så bra, det gjorde vi i fjor. Oldemor ble supperfornøyd:)

Eller så kan dere male på vanlig kaffe kopper, det er å veldig morsomt for barna og gøy å gi bort. Selv laget er vel laget:)

Skrevet

Hva med ett fotoalbum med bilder av familien,og gjerne litt skrevet under hvert bilde??? D koster ikke all verden.......

Skrevet

Her blir det også bilde i ramme + fin, litt ekslusiv konfekt.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe spiselige ting. I fjor kjøpte jeg sjokolade fra en lokal produsent, og i år har jeg kjøpt honning fra en lokal birøkter! Produktene er jo dyre, men spennende uten å være sære. De har satt stor pris på dette her iallefall.

Skrevet

opplevelser!

biltur, teater, middag hos dere.... spørs jo selvsagt på hvor spreke de er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...