Gå til innhold

Tvillinger


robin374

Anbefalte innlegg

Ja da blir det July barn på meg og jeg er bare så glad. Var på ul i går og er 6+4 uker på vei og fikk vite at vi venter 2 små. Så nå begynner det å gå opp for meg at jeg enderlig venter barn. Er 41 år og gravid for første gang så lykkefølelsen er stor. Prøver å holde meg rolig og ikke tenke og bekymre meg så alt for mye, men et er lettere sagt enn gjort noen ganger. Har ikke så my symptome bortsett fra å være veldig mye trøttere enn vanlig.

 

Ha en fin helg alle sammen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må svare deg på denne linken også!!! Dobbel gratulasjoner til deg! Ja, for en lykke!! Så ekstremt gøy at du venter to. Nå som vi har fått bekreftelse på våre spirer kan vi begynne å glede oss.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere med dobbeldose baby i magen! Er selv tante til værdens hærligste tvillinger på snart 2 år. de er prøverørsbarn og har vært så gla i å sove samtidig og lenge fra dag en. d har vært deilig for mamman og pappan.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med to små!!

 

Det var koselig!

Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg og babyene, tror du er første med tvillinger her inne.?

 

Jeg har fått ett og ett barn før, så jeg tror det er ett barn denne gangen også.

Jeg er i uke 9, men har ikke vært hos legen enda. Skal vente litt til, siden svangerskapet går så likt med de to barna jeg har fått tidligere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Tvillinger er sikkert dobbelt så travelt men også dobbelt så berikende:)

Kan jeg spørre deg om du merket noe så tidlig i svangerskapet ang graviditeten og derfor mistenkte at du ventet tvillinger, eller var du på en rutinekontroll?

 

Skal bli spennende å følge med på svangerskapet ditt:)

 

Bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og det har vært så hyggelig med alle hilsnene.

 

Jeg har prøvd å se om det er andre med tvillinger i Juli, men jeg har ikke funnet noen ennå.

 

Ja nå er det bare å vente på neste ultralyd, jeg har ikke vært gravid før så jeg har ikke noe å sammelikne med, så hver dag er en oppdagelse. Men jeg prøver å kose meg over to to små.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir nok det, men det blir koselig at de har hverandre å leke med. Jeg har ikke vært gravid tidligere så jeg har ikke så mye å sammenligne med, eneste jeg vet at jeg var så premenstruell før IKM, så jeg trodde ikke at jeg var gravid. Har han endel mensmurringer som kommer og går og nå har det roet seg en hel de.

 

Jeg fikk assistert befruktning så de sjansen var nok større for tvillinger da :-) og da er første ul i 7 uke, så derfor fikk jeg vite det så tidlig.

 

Ha en fin dag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på UL idag. Er 7+6 idag. Fikk beskjed om at det er to!

 

Men man må alltid to forhåndsregler. Mange begynner med to og fortsetter med 1 etter de første 12 ukene, men når man registrerer to flotte hjerteslag så er vel sannsynligheten stor for at det fortsetter slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...