frøet76 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hvor får man tak i det? Gjerne billig.
Tante Gustava Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Europris har Trysil-sokker med antiskli til 39,- tror jeg det var... Vi er veldig fornøyd med de, mye bedre enn ulvangsokkene som blir for trange i ankelen.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Kommer an på størrelsen, men Ulvang har i alle fall med antiskli i de minste størrelsene. Ikke det billigste det, men de holder i alle fall godt!
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Snuppa fikk ullsokker m/antiskli fra jofa (tror jeg det het) til bursdagen sin. de er kjempe gode. god passform og masse antiskli under:) Ullvang sine er greie, men er veldig stramme rundt ankel og lite antiskli under. Jeg aner ikke pris på de fra jofa..
alvamamma Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Kommer an på størrelsen i de fleste merker tror jeg. Har bare sett antiskli i de minste størrelsene.
alvamamma Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Hvis du skal ha i en liten str., anbefaler jeg Trysil sokkene. Har ikke vært så fornøyd med noen andre merker vi og til 35,- paret er det de billigste jeg har sett...
Termin 080110 Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Synes Trysilsokkene også er stramme jeg! (altså på jentungen) Men hun har vel arvet moras tjukke ankler !! *knis* Skulle helst hatt ull, men har måtte bruke de tykke bomullssokkene som de har på europris. De er til gjengjeld ganske varme de og siden de er så gode og tykke, og har veldig bra antiskli på. Også koster de bare 19,- pr par :-)
Termin 080110 Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Bruker ullstrømpebukse, så ulla kommer innerst uansett :-)
lille sprelle Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 name it har, men synes ikke antisklien dekket fotbladet nok.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Jeg har prøv trysilsokkene og de er ekstremt trange rundt ankelen på gutten min og han har ikke unormalt tykke legger tror jeg:-) Janus sine kommer i 2 pk men bare det ene paret har antiskli. Gutten min sklir på de ofte uansett. De aller beste er definitivt nøstebarn/bånsull. Litt dyrere men ordentlig varme gode stikkesokker. Ser Englebarn.no også har slike, litt billigere, de har også gratis frakt denne mnd. Skal bestille et par eller to derfra også tenkte jeg.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Jeg prøvde Trysilsokken fra Europris for en måned siden, og har kjøpt fem par så langt. Kjempefornøyd med dem, datteren min er varm og god på beina og antisklien fungerer veldig bra på glatt parkett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå