Martemor<3 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Idag kom det ei dame bort til meg som mente jeg var så sprek, som orket å være på skolen om dagen å greier, før hun sa: Du må vel føde hvert øyeblikk...??!?!! HVa er det å si til meg da. Er 7 uker igjen til termin enda. Ser jeg virkelig så bomsete ut altså.. uff.. ble lei meg jeg... Flere som får sånn type kommentarer?
prinsessell Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ja stakkars deg, du har jo en baby i magen så er jo rart att folk ser det.. nei du får nok tåle såpass!
**knærten <3** Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 kjenner selv at jeg blir svært lett fornærmet når folk kommenterer magen min. Har fått kommentarer som: "å herregud, så lenge til" når jeg har fortalt at jeg har termin i beg.av januar. Sikkert også litt hormoner som spiller inn på humøret;)
Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Da jeg hadde tolv (12!) uker igjen spurte en av damene i barnehagen om jeg ikke hadde født enda! Hæ? Og jeg er tynn og hadde da knapt lagt på meg, hadde fin kulemage. Istedet for å si noe sånn som;"når har du termin?" Ikke alle som har antenner...
NostraStoria Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hehe - akkurat samme skjer med meg veldig ofte for tiden!... Folk spør om det er "like før" det skjer, og når jeg svarer nei det er ikke før i begynnelsen av januar..da får jeg som svar: "Da MÅ det være 2 inni der!" Kan ramse opp enda mer, men nytter ikke å si så mye tilbake...og de som har gått gravide selv glemmer hvor stor mage og hvordan det var uansett. Ikke er jeg unormalt stor heller... Ikke vits i å bli fornærmet for slikt, men skjønner du blir irritert! Heldigvis ikke så lenge igjen ; Når har du termin da? Jeg har 8. januar, gleder meg glugg i hjel til å få se den lille!
Msk87 Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 eg syns d e kjempe kejkt når folk seie sånn t meg! eg har termin 18.februar å d ser ut så eg komme t å føda når som helst visst nok. å eg blir bare stoltere å stoltere øve den frodige å kvinnelige kroppen min når eg får sånne komentarer magen min stikke rett ut å e trill ronde! d mesta har lagt seg på magen , men selvfølgeli har eg fått litt større hofter osv åg. men eg syns d e bare fantastisk når folk seie sånn t meg føle meg fantastiske å e veldi stolt øve at folk kan se at eg bære på ein liten baby i magen så e bare min å mannen sin :)
Isadoramamma Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Bare stolt og glad jeg også når jeg får kommentarer på magen. Min erfaring er at folk er veldig forskjellige, og om man har "bare mage" eller ser ut til å sprekke når som helst er opp til øyet som ser;-)
lille frø, mor til to Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Jeg bare ler av slike bemerkninger. Enkelte har bare så lyst å si noe og så bomser de ut med de rareste kommentarer. Jeg blir ikke det minste fornærmet, ser jo selv hvordan jeg ser ut. STOR!! Så der er jeg nok dem i forkjøpet. He he..
veldig fødeklar Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 merker jeg begynner å bli temmelig lei kommentarer om at det er jo lenge til januar... Det er ikke det, faktisk så er det jul om en drøy mnd! Har 9 uker til termin og venter 3.mann så jeg har hatt stor mage ganske lenge. Den værste kommentaren er egentlig denne; Nei gud nå ser du sliten ut! Det er ikke mye hyggelig å høre. Har bestemt meg for å svare ; Du ser ikke helt pigg ut du heller... neste gang noen slenger slike bemerkninger.
Martemor<3 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2009 heheh:) Kanskje jeg skal ta den neste gang jeg også: Duser jaggu meg gravid ut du også hehe.. Det er selvfølgelig koselig at de ser at jeg er gravid, men jeg blir litt lei meg når de tror jeg er fødeklar med tvillinger 2 måneder før termin.. har bare en inni her..Jaja:) Gleder meg sånn til å få ut lille prins nå. bare 50 dager igjen:)
kathrins Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Jeg har det litt omvendt og synes heller ikke det er noe gøy. Har termin i Januar og folk tør ikke spørre meg om jeg er gravid en gang. Da må de vel tenke at hun der er virkelig lagt på seg i det siste, for jeg er ikke en av de som ikke har fått mage og lagt på meg. Nei, da hadde jeg mye heller fått spørsmålet om ikke jeg snart skal føde....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå