Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Bare nysgjerrig.. Det er jo ikke alle som har plass til bakovervendte i bilene sine...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Har framdeles til gode å se en bil som ikke har plass til noen av de bakovervendte stolene som finnes på markede.... Du vet at du øker risikoen for død eller alvorlig skade på barnet ditt i en kollisjon med hele 40% dersom du snur barnet ditt nå? 40% er mye. Ellers kan de fleste seter monteres begge veier. Uansett hva dere velger bør du prøve setet i bilen først.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hvis du ikke skal svare på den som det blir spurt om, kan du ikke da klappe igjen kjeften? Når jeg har et bakovervendt sete i min bil, så kan det kunne sitte en pygme i passasjersetet. Og i bakovervendt sete så blir ungen min bilsyk og spyr hver eneste forbanna gang. Du trenger ikke komme her og belære meg noen ting som helst om bilseter, for jeg har faktisk peiling selv.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Hvis de fleste seter kan monteres begge veier? Vil gjerne vite hvilke seter som kan det, for jeg vet bare om 2 eller 3...
Neijasså... Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Kombiseter (seter som kan monteres begge veier) som jeg kommer på i farten: - Besafe Izi Combi - Britax Multitech - Akta Graco Cosmic Comfort S - Britax Two way elite Recaro har sikkert også et eller flere, men de kjenner jeg ikke til. Når det er sagt så merk at disse setene _kan_ snus begge veier, men bør kun brukes bakovervendt. Sikkerheten er som kjent vesentlig dårligere framovervendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå