Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hvor vanskelig er det å utbetale riktig lønn til en som har vært sykemeldt de siste to mnd? Ingen ekstra tillegg, ikke noe kluss - bare grunnlønn. Forbanna møkkalønnskontor! Ikke klarer de å sende ut lønnsslipp i riktig tid heller. Tidligere arbeidsplasser jeg har vært på, har sendt den ut i forkant av utbetaling - så man kan få rettet opp eventuelle feil utbetalingsdagen. Men disse klarer det ALDRI! I tillegg har vi halv skatt denne mnd, siden 20. des blir "for sent". Dette har de heller ikke klart i dag. Glad jeg ikke gjør så mange feil i min jobb! Da hadde ikke de jævla lønnsrottene hatt noen jobb å gå til. Deilig med en skikkelig utblåsning
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 20.desember blir for sent?? Den regelen har jeg aldri hørt om. Vi får halv skatt på desember-lønna og den kommer den 20.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Dette er noe denne arbeidsplassen har praktisert i mange mange år. For meg er det ett fett om det er halv skatt i november eller desember. Men de har vel tenkt det sånn at de fleste trenger mer penger tidligere enn 20. desember.. Samme det. De må gjerne endre det - men da må man gi beskjed til de ansatte!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Om du har vært sykemeldt i 2mnd, så er det vel fra Nav du får lønn, har ingenting med jobben å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Ok. Men du trenger ikke SKRIKE så fælt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Neida, mange arbeidsplasser betaler ut lønn og får det refundert. Bare sånn til orientering.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Hu skriker jo ikke, hu skriver! Så jeg tviler meget sterkt på at du fikk vondt i hode av det! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå