Gå til innhold

Forbanna tull IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanskelig er det å utbetale riktig lønn til en som har vært sykemeldt de siste to mnd? Ingen ekstra tillegg, ikke noe kluss - bare grunnlønn.

Forbanna møkkalønnskontor!

Ikke klarer de å sende ut lønnsslipp i riktig tid heller.

Tidligere arbeidsplasser jeg har vært på, har sendt den ut i forkant av utbetaling - så man kan få rettet opp eventuelle feil utbetalingsdagen. Men disse klarer det ALDRI!

I tillegg har vi halv skatt denne mnd, siden 20. des blir "for sent". Dette har de heller ikke klart i dag.

Glad jeg ikke gjør så mange feil i min jobb! Da hadde ikke de jævla lønnsrottene hatt noen jobb å gå til.

Deilig med en skikkelig utblåsning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20.desember blir for sent?? Den regelen har jeg aldri hørt om. Vi får halv skatt på desember-lønna og den kommer den 20.

Skrevet

Dette er noe denne arbeidsplassen har praktisert i mange mange år. For meg er det ett fett om det er halv skatt i november eller desember. Men de har vel tenkt det sånn at de fleste trenger mer penger tidligere enn 20. desember.. Samme det. De må gjerne endre det - men da må man gi beskjed til de ansatte!!!!

HI

Skrevet

Om du har vært sykemeldt i 2mnd, så er det vel fra Nav du får lønn, har ingenting med jobben å gjøre.

Skrevet

Ok. Men du trenger ikke SKRIKE så fælt

Skrevet

Neida, mange arbeidsplasser betaler ut lønn og får det refundert.

Bare sånn til orientering.

Skrevet

Hu skriker jo ikke, hu skriver! Så jeg tviler meget sterkt på at du fikk vondt i hode av det! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...