Gå til innhold

Noen fra Dal\Eidsvoll\Jessheim\Råholt som vil møtes?


Susepusen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg prøver igjen, da jeg ble syk på forrige treff. Noen som vil møtes på kafe og skravle baby? Jeg har termin 5. januar og har ei jente på fire fra før. Jeg bor på Dal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor på Tangen og det er bare en halvtime/ tre kvarter unna Dal. Kan godt møtes men vil gjerne høre litt mer om deg først! Jeg er 35 år og er andre gangs fødende. Har ei datter på 7,5 år fra før og vi venter ei jente til 27 januar. Hadde vært koselig å prate med noen i samme situasjon! Jobber annenhver onsdag hver torsdag og fredag( 50%). Passer best mand eller tirsd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at flere vil. Skal vi satse på Jessheim? Mandag 30. november kl 11.00 på gastro eller jordbærpikene? Jeg er åpen for andre forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er med på det men er ikke sikker på hvor disse stedene ligger! Men kan vel ikke være så vanskelig å finne det. Har vært på Jessheim noen ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei.

 

jeg er ei jente på 30 år, har to barn fra før og venter nr 3 nå.... ei jente som venter å komme og har termin 12 jan..:)

 

Jeg skal føde på ahus.... bor på neskollen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for en hyggelig babyprat i går:)

Finner deg ikke på facebook Susep. , hmm, må ha notert ned navnet ditt feil. Send en PM, så prøver jeg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsie84, var du også der? Husker ikke brukernavnet ditt :P

Send en PM m navn eller noe, så kan vi jo holde kontakten over facebook? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Finner deg ikke som bruker her inne. Send meg en melding i postkassen med navnet ditt så adder jeg deg på facebook:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg rakk ikke kaste meg med denne gangen.. Hadde sykt barn hele uka som gikk..

Vil gjerne være med på neste treff, men nå blir det kanskje ikke noe før de små kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne slenge meg på, men sannsynligvis blir det ikke noe av før lille junior i magen kommer ut. er såpass plaget med kvalme og slikt ennå, at det er vanskelig å få vært med på treff på formiddagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...