Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 jeg er 22 og jeg har akkurat fått vite at jeg skal bli pappa... men hun og jeg har nettopp blitt sammen.... jeg vet ikke om jeg vil dette.... noen pappaer eller gutter i samme situasjon der ute? noen råd?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Du tar iallefall ansvar og går inn på et forum, lager deg en bruker og spør om dette! Det skal du ha (om det er reelt)... Hva vil hun?? It takes two to tango, vettu!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Vel... Mitt råd er og prate med hu om det.. Jeg skjønner at det er skremmende og bli pappa så tidlig, men jeg blei pappa når jeg var 21.. nå angrer jeg ikke på noen ting! Så bare tenk over alt du vil fremover og alt du vil med henne. Så vil det riktige svaret komme til deg
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 takk for råd gutter.... hun tok angrepille.... vi trodde det var sikkert.... hun vil ha og jeg tror jeg ikke vil ha... var det skremmende å vite du skulle bli pappa? har det skjedd flere ganger med deg?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Første gangen jeg fikk vite det så var det veldig rart og vanskelig! Men det gikk bra når jeg så guttungen min for første gang... Hvis du trur, men ikke veit så ville jeg tenkt over det og pratet med hu Kanskje dere kan finne ut av det sammen Angrepillen trudde jeg også var sikker... Eneste som er sikkert er avholdenhet... Eller hoppe av i svingen som jeg kaller det hehehe
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 hhehhehhehhhe ja det er flere som trodde den var sikker ja... var det det som skjedde med deg og? at den svikta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå