Gå til innhold

Hva er det dummeste innlegget du har lest her på bim/dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder en liten knapp på ei som hadde sterke mistanker til misbruk og lurte på hvordan hun skulle gå fram. Var nemlig en barnefar som var en god venn.

Utrolig mange engasjerte seg og spurte hvorfor hun mistenkte osv. Etterhvert kom det fram at det eneste hun hadde av mistenklighet var at babyen på 5-6 måneder var redd menn. Hun hadde skreket når hennes samboer skulle holde henne nemlig. Ergo, faren (som var en grei fyr) måtte være en overgriper.

Hallo?? For et nek! Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som oppfordret alle til å skjerpe seg og skrive grammatisk riktig i innleggene, og så kunne hun ikke og/å regelen selv. Makan.

Skrevet

Ho som hadde sugd en fyr og så hatt sex med en annen noen dager seinere og blitt gravid, og ikke visste hvem som kunne være faren.. hah. haha...

Skrevet

Herregud, hehehe. Kjempe bra 14.14

Skrevet

hehehe, hun var sikkert ikke så veldig gammel hun da:) siden hun var så lite opplyst:)

Skrevet

Kaffe kan faktisk ha god effekt mtp å tømme tarmen, sikker på at det ikke var det som var ment?

Skrevet

Det dummeste jeg har lest, må være hun ene som mente at man ikke skulle hoste i armkroken (som ble anbefalt). Men man måtte enten hoste i skoa eller i øra på folk. Så det var lurt å alltid gå rundt med en tøffel i veska, slik at får du hosteanfall...så har du noe å hoste i.

Skrevet

Damer som skryter av at de har vært utro eller hatt sex med gifte menn. De blir jeg skikkelig kvalm av.

Skrevet

Hun som skreiv at Rikshospitalet anbefalte at folk sprøyta inn melanotan sjøl. Men hun skreiv MYE rart her inne en stund da.

Skrevet

Hun som ville smøre penisen til mannen med selvbruningskrem,fordi hun likkte best mørkhuda gutter,og mannen hennes var hvit

Skrevet

Det måtte vel være tull, men hun som var i tvil hvem som var barnefar og var temmelig sikker på at det ikke var bergenseren hun hadde hatt en one night stand med i og med at datteren ikke skarret på r en.

Skrevet

Prekæs, sinnsykt bra! Haha, ler godt her jeg sitter:)

Skrevet

De dummeste innleggene er en del av disse "er jeg gravid?" innleggene.

Da mener jeg disse som spør om de er gravide fordi de ble litt kvalm dagen etter sex osv. Blir litt slitsomt da når de har så troen!

Innleggene er helt ok dersom de har gått over IKM og tester fremdeles negativt, men frem til IKM er det bare for dumt å mase om de er gravide!! Vent til etter IKM å ta en test for søren.. huff

Skrevet

ei som kjøpte blekemiddel for å smøre rundt rævhølet pga hun hadde så pigmentert hud i det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...