Gå til innhold

Dere med barn som har hatt svineinfluensa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvordan artet sykdommen seg?

Tror to-åringen min er på bedringens vei, feberen er i allefall ute av kroppen, men hun sutrer og klager i ett :-S

*bekymret mamma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Begge mine barn (og jeg) har vært dårlige hjemme hos oss, og vi er så og si helt sikre på at det var svineinfluensaen vi hadde. De tester ikke på legesenteret lenger, man må bli innlagt på sykehuset før de gjør det fikk vi beskjed om...

Begge mine barn hadde meget høy feber (rundt og over 40) i 2 døgn, hos den yngste på 20 mndr. varte det nok faktisk i 3 når jeg tenker meg om.

Så gikk feberen bort like plutselig som den kom, men hos 6-åringen fortsatte det med tørrhoste. Ellers i fin form.

Lillesøster og jeg derimot har vært skikkelig slappe og utilpasse i flere dager etter at feberen slapp taket, men nå er vi endelig i farta igjen!

M.a.o.: Viruset henger igjen i kroppen en god stund etter at feberen har gitt seg, og da blir de små både sutrete og utilpasse (og kanskje får dårlig matlyst).

Skrevet

Tusen takk for godt svar :)

Da er det nok bare ubehag i forhold til at viruset ennå sitter i.. Hun hadde høy feber i 2 dager, men blusset litt opp i natt.. Godt å snart ha det overstått!!

Skrevet

min hadde feber i fem dager i strekk...over 40...men plutselig ble feberen over....var slapp en god del dager etterpå, så var alt bra=)

Skrevet

min hadde 39-40 i feber i 3 dager. I dag er han feberfri, men holder på å ta livet av ørene mine. Surker som en gal. Har heller ikke spsit noe annet enn pupp i dag. han er 10 mnd.

Han på 10 år hadde aldri feber.

men s jeg selv hadde 39 i 6 dager

Skrevet

Vi har vært å tatt prøver på legesenteret i dag vi! Tok først sånn CRP eller hva det heter, og den viste at vi alle hadde en virusinfeksjon, så da tok legen svineinfluensaprøver.

Her fikk eldste feber natt til mandag. Vondt i kroppen, kvalm og utilpass. Hun var allikevel flink til å få i seg både tørt og flytende, og var feberfri på onsdag..... meeen feberen og alt kom tilbake hos henne i dag. (Dette synes også legen var litt merkelig)

Minsten er i risikogruppa siden han er asmatisk. Han ble syk på onsdagskvelden, høy feber, vondt i kroppen, hoster masse, og sliter litt med pusten (Ikke enormt) Ikke noen forandring hos han ennå.

Jeg ble syk i går kveld med litt feber, men den gikk fort bort. I natt fikk jeg voldsom hodepine som førte til kvalme og oppkast... I dag har jeg fortsatt vondt i hodet, trøtt og sliten, men ikke noe feber. Egentlig går det veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...